logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Lech Free – ty też pokaż, że #możeszwszystko

  PR 29.08.2018, przeczytano 615 razy

Młodzi Polacy coraz częściej chcą być fit: zmieniają dietę, sprawdzają skład kupowanych produktów, trenują. Jednak wciąż pokutują pewne stereotypy, jak np. ten, że osoby aktywne fizycznie powinny zrezygnować z piwa. Nic bardziej mylnego. Lech Free w swojej tegorocznej kampanii pokazuje, że dzięki piwu o zerowej zawartości alkoholu nie trzeba iść na kompromisy – można jednocześnie cieszyć się smakiem piwa i nie rezygnować z aktywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-lech-free-%E2%80%93-ty-tez-pokaz%2C-ze-mozeszwszystko,37726,artykul.html

O tym, że z Lechem Free 0,0% „można wszystko” przekonywały już spoty telewizyjne i kampania w siłowniach. Po nich przyszedł czas na szeroko zakrojone działania digitalowe, realizowane między innymi w mediach społecznościowych.

Pod koniec czerwca na Facebooku wystartowała wyjątkowa grupa o nazwie #możeszwszystko.

– Jest to miejsce dla tych, którzy kochają ruch w każdej postaci, zarówno amatorów, jak i zawodowców. Można w nim spotkać współpracujących z marką influencerów, którzy serwują świeżą porcję inspiracji i dzielą się poradami treningowymi z zakresu dyscyplin sportowych, które sami uprawiają. Jednocześnie pokazują, że prowadząc zdrowy tryb życia wciąż można pozwolić sobie na takie przyjemności jak piwo – mówi Karolina Hasińska, reprezentująca markę Lech Free.

W pierwszych tygodniach działania dołączyło do niej przeszło 3 tysiące osób. Dzięki ich zaangażowaniu grupa stała się platformą do wymiany doświadczeń, świętowania indywidualnych sukcesów, a przede wszystkim – miejscem, z którego można czerpać motywację do podejmowania sportowych wyzwań. Oprócz Lecha Free do prowadzenia aktywnego stylu życia zachęcają w niej Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek – doświadczeni trenerzy personalni, którym powierzono merytoryczną pieczę nad grupą. Dzięki ich wiedzy, profesjonalizmowi oraz energii sportowa społeczność #możeszwszystko może liczyć m.in. na wskazówki dotyczące prawidłowego wykonywania ćwiczeń, a także porady z zakresu fizjoterapii, żywienia i suplementacji.

Po teorii przyjdzie także czas na praktykę, czyli sportowe wyzwania i wspólne treningi outdoorowe organizowane dla uczestników grupy przez zaangażowanych w akcję influencerów. Aby dostać się na wybrany trening, należy prawidłowo wykonać jedno z zadań, które pojawią się na grupie #możeszwszystko. Pod okiem profesjonalnych trenerów, m.in. Łukasza Oskierki (bieganie) i Tomasza Kowalskiego (triathlon), a także opiekunów grupy – Julity i Pawła, uczestnicy treningów będą mogli poprawić technikę i siłę biegową, poznają ćwiczenia, do których nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, a także dowiedzą się, jak zapobiegać kontuzjom lub przygotować się do pierwszego w życiu maratonu.

Od samego początku w kampanię Lecha Free zaangażowani są influencerzy znani ze swojego zamiłowania do aktywności fizycznej: aktor Jakub Wesołowskie i prezenter telewizyjny Maciej Dowbor, wspierani przez swoich trenerów. Dołączyli do nich również: Adam Kszczot – Mistrz Świata i Europy w biegach na 800 m, Izu Ugonoh – jeden z najlepszych polskich pięściarzy wagi ciężkiej, a także Henryk Szost – rekordzista Polski w maratonie. W swoich kanałach social media każdy z nich pokazuje, że sport i piwo bezalkoholowe po dobrze wykonanym treningu mogą iść ze sobą w parze.

Za działania PR, współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania digitalowe realizuje agencja Cut The Mustard. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a spot TV stworzyła agencja GPD.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764