logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Lech Free – ty też pokaż, że #możeszwszystko

  PR 29.08.2018, przeczytano 612 razy

Młodzi Polacy coraz częściej chcą być fit: zmieniają dietę, sprawdzają skład kupowanych produktów, trenują. Jednak wciąż pokutują pewne stereotypy, jak np. ten, że osoby aktywne fizycznie powinny zrezygnować z piwa. Nic bardziej mylnego. Lech Free w swojej tegorocznej kampanii pokazuje, że dzięki piwu o zerowej zawartości alkoholu nie trzeba iść na kompromisy – można jednocześnie cieszyć się smakiem piwa i nie rezygnować z aktywności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-lech-free-%E2%80%93-ty-tez-pokaz%2C-ze-mozeszwszystko,37726,artykul.html

O tym, że z Lechem Free 0,0% „można wszystko” przekonywały już spoty telewizyjne i kampania w siłowniach. Po nich przyszedł czas na szeroko zakrojone działania digitalowe, realizowane między innymi w mediach społecznościowych.

Pod koniec czerwca na Facebooku wystartowała wyjątkowa grupa o nazwie #możeszwszystko.

– Jest to miejsce dla tych, którzy kochają ruch w każdej postaci, zarówno amatorów, jak i zawodowców. Można w nim spotkać współpracujących z marką influencerów, którzy serwują świeżą porcję inspiracji i dzielą się poradami treningowymi z zakresu dyscyplin sportowych, które sami uprawiają. Jednocześnie pokazują, że prowadząc zdrowy tryb życia wciąż można pozwolić sobie na takie przyjemności jak piwo – mówi Karolina Hasińska, reprezentująca markę Lech Free.

W pierwszych tygodniach działania dołączyło do niej przeszło 3 tysiące osób. Dzięki ich zaangażowaniu grupa stała się platformą do wymiany doświadczeń, świętowania indywidualnych sukcesów, a przede wszystkim – miejscem, z którego można czerpać motywację do podejmowania sportowych wyzwań. Oprócz Lecha Free do prowadzenia aktywnego stylu życia zachęcają w niej Julita Kotecka-Nerek i Paweł Nerek – doświadczeni trenerzy personalni, którym powierzono merytoryczną pieczę nad grupą. Dzięki ich wiedzy, profesjonalizmowi oraz energii sportowa społeczność #możeszwszystko może liczyć m.in. na wskazówki dotyczące prawidłowego wykonywania ćwiczeń, a także porady z zakresu fizjoterapii, żywienia i suplementacji.

Po teorii przyjdzie także czas na praktykę, czyli sportowe wyzwania i wspólne treningi outdoorowe organizowane dla uczestników grupy przez zaangażowanych w akcję influencerów. Aby dostać się na wybrany trening, należy prawidłowo wykonać jedno z zadań, które pojawią się na grupie #możeszwszystko. Pod okiem profesjonalnych trenerów, m.in. Łukasza Oskierki (bieganie) i Tomasza Kowalskiego (triathlon), a także opiekunów grupy – Julity i Pawła, uczestnicy treningów będą mogli poprawić technikę i siłę biegową, poznają ćwiczenia, do których nie potrzeba specjalistycznego sprzętu, a także dowiedzą się, jak zapobiegać kontuzjom lub przygotować się do pierwszego w życiu maratonu.

Od samego początku w kampanię Lecha Free zaangażowani są influencerzy znani ze swojego zamiłowania do aktywności fizycznej: aktor Jakub Wesołowskie i prezenter telewizyjny Maciej Dowbor, wspierani przez swoich trenerów. Dołączyli do nich również: Adam Kszczot – Mistrz Świata i Europy w biegach na 800 m, Izu Ugonoh – jeden z najlepszych polskich pięściarzy wagi ciężkiej, a także Henryk Szost – rekordzista Polski w maratonie. W swoich kanałach social media każdy z nich pokazuje, że sport i piwo bezalkoholowe po dobrze wykonanym treningu mogą iść ze sobą w parze.

Za działania PR, współpracę z influencerami i prowadzenie grupy odpowiada agencja Tailor Made PR. Działania digitalowe realizuje agencja Cut The Mustard. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith, a spot TV stworzyła agencja GPD.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764