logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Lenovo „Back to school”

  PR 01.08.2022, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania promocyjna, dzięki której przy zakupie wybranych laptopów Lenovo Legion i serii IdeaPad kupujący otrzymują 300 zł zwrotu na karcie bankomatowej. Modele komputerów objętych  promocją można znaleźć w wybranych sklepach. Akcja potrwa do 30 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-lenovo-_back-to-school_,396776,artykul.html

Laptopy gamingowe z serii Legion zostały wyposażone w najwydajniejsze procesory i układy graficzne, dzięki czemu sprostają nawet najbardziej wymagającym grom. Zawierają zaawansowany układ chłodzenia Coldfront 3.0., charakteryzują się wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości oraz odświeżaniu, które dają realną przewagę nad przeciwnikami. Ponadto laptopy Lenovo Legion dostępne na polskim rynku wyposażone w karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 30 są objęte pakietem serwisowym Premium Care, który zapewnia m.in. obsługę wysoko wykwalifikowanego technika przez infolinię, czat czy e-mail, prioretyzację części, naprawę sprzętu z dojazdem do klienta oraz coroczną kontrolę kondycji komputera. Bezkompromisowa wydajność i pakiet Premium Care w połączeniu z niezwykle wygodnym umiejscowieniem kluczowych portów z tyłu urządzenia oraz estetycznym designem sprawiają, że laptopy Lenovo Legion są chętnie wybierane także przez twórców i osoby kreatywne.

Promocją „Back to school” objęte są również modele IdeaPad 3 – mobilne, lekkie, wydajne i idealne do codziennego użytkowania oraz laptopy z serii IdeaPad Gaming 3, które uzupełniają powyższe cechy o atuty sprawiające, że doskonale nadają się do grania czy e-sportowych zmagań.

Z promocji mogą skorzystać pełnoletni uczniowie, studenci lub rodzice/opiekunowie prawni niepełnoletnich i uczących się dzieci, którzy kupią laptopa Lenovo objętego promocją w terminie 01.08-30.09-2022 r. i w ciągu 14 dni od zakupu wypełnią formularz zgłoszeniowy.

Produkty w objęte promocją można kupić w sklepach stacjonarnych i online następujących partnerów Lenovo: EURO RTV AGD, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Sferis, Neonet, Delkom, Morele oraz x-kom. Promocja trwa od 1 sierpnia do 30 września 2022 r.

Źródło: Lenovo

www.lenovopolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764