logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Link4 z Kasią Moś i zespołem The Chance

  PR 30.12.2017, przeczytano 3130 razy
ilustracjastrzałka

W Wigilię, 24 grudnia, wystartowała nowa odsłona kampanii LINK4 z udziałem Kasi Moś i zespołu The Chance. Tym razem artystki śpiewająco zachęcają do skorzystania z telematycznego programu LINK4 Kasa Wraca, który promuje bezpieczny styl jazdy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-link4-z-kasia-mos-i-zespolem-the-chance,34979,artykul.html

W najnowszej reklamie LINK4 stawia na swój innowacyjny projekt oparty o telemetrię – LINK4 Kasa Wraca, poprzez który zachęca do czerpania korzyści z bezpiecznego stylu jazdy. Dzięki współpracy z aplikacją NaviExpert klienci będący w programie mogą zbierać comiesięczne premie za bezpieczne poruszanie się po polskich drogach, a ich sumę po roku mogą zamienić na zwrot części składki ubezpieczeniowej lub zniżkę przy zawarciu kolejnej umowy, nawet do 30 proc.

Dotychczas z LINK4 Kasa Wraca skorzystało prawie 8 tys. osób, które przejechały ponad 8,7 mln km. Ostrożniejsi na drogach kierowy uzyskali średnio 560 zł premii. Ci, którym nie udało się otrzymać nagrody z powodu bardziej ryzykownego stylu jazdy, nie muszą się martwić podwyżkami ceny polisy w następnym okresie. W takich przypadkach korzystanie z aplikacji nie będzie miało żadnego wpływu na wyliczenie poziomu składki.

Nowa reklama, podobnie jak poprzednie, została utrzymana w stylistyce największych przebojów muzycznych, które zostały specjalnie zaaranżowane na potrzeby LINK4. Tym razem widzowie mogą usłyszeć śpiewającą Kasię Moś i The Chance w hitowym numerze Roxette – „Sleeping in my car”.

- Poznałam Kasię przy okazji kręcenia zdjęć do jednej z wcześniejszych kampanii reklamowych. Na własnej skórze przekonałam się o jej uroku, słyszałam na żywo, jak mocny ma głos. Grzechem byłoby zmieniać tak rozpoznawalną już twarz w polskim show biznesie – mówi Patrycja Kotecka, Dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

Po raz pierwszy LINK4 podjął reklamową współpracę z Kasią Moś w 2014 roku i kontynuuje ją do dziś. Do tej pory mogliśmy zobaczyć i usłyszeć ubezpieczeniową wersję „Felicita” Al Bano i Rominy Power, „Holding Out On The Hero” Bonnie Tyler i „Yes sir, I can boogie” hiszpańskiego duetu Baccara. Spoty z udziałem gwiazdy i zespołu The Chance zbierają bardzo pozytywne opinie nie tylko wśród widzów, ale także ekspertów z branży. W 2016 roku LINK4 otrzymał brązową statuetkę w prestiżowym konkursie na najbardziej efektywną kampanię marketingową Effie Awards, a w 2017 roku został wyróżniony srebrem.

Źródło: LINK4

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764