logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Lipton z Julią Wieniawą

  PR 05.03.2024, przeczytano 538 razy
ilustracjastrzałka

3 marca ruszyła nowa kampania herbatek owocowych Lipton pod hasłem „Do przyjemności mamy talent”. Ambasadorką marki została artystka młodego pokolenia – aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-lipton-z-julia-wieniawa,403321,artykul.html

Celem kampanii jest zainspirowanie młodej grupy konsumentów do sięgania po ciekawe owocowe kombinacje herbatek Lipton i odkrywania małych przyjemności na co dzień.

Mango i czarna porzeczka, malina i bez czy grejpfrut i pomarańcza, to tylko niektóre z wariantów dwuowocowych herbatek Lipton. Herbatek składających się z 100% naturalnych składników. Propozycja Lipton to intrygujące połączenie smaków klasycznych z egzotycznymi, które idealnie trafiają w gusta młodych konsumentów. Przyjemnie smakują zarówno w klasycznej wersji na ciepło, jak i na zimno, po dodaniu kostek lodu.

Twarzą kampanii „Do przyjemności mamy talent” linii herbatek owocowych Lipton została Julia Wieniawa. Wszechstronnie uzdolniona aktorka i piosenkarka wie, że przyjemność płynąca z robienia czegoś, co się lubi, jest ważna i warto każdego dnia znaleźć na to chociaż chwilę.

-Jest mi niezmiernie miło, że zostałam ambasadorką Lipton. To marka, które idzie z duchem czasu, a jednocześnie od lat towarzyszy nam na co dzień. Przekaz kampanii herbatek owocowych Lipton jest mi bardzo bliski, bo sama staram się zawsze znaleźć czas na przyjemności w moim szalonym kalendarzu pełnym wyzwań. - mówi Julia Wieniawa 

Lipton i Julia wspólnie inspirują do szukania przyjemności. Tych mniejszych, jak i większych, które z czasem mogą przerodzić się w pasje.

- Julia Wieniawa idealnie wpisuje się w przekaz nowej kampanii Lipton. To artystka podążająca za pasjami, które sprawiają jej przyjemność. Jednocześnie młoda gwiazda dosknale zna social media i zbudowała wokół siebie imponującą społeczność na instagram czy tik tok. Owocowe połączenia naszych herbatek to nowoczesna i oryginalna propozycja skierowana do Gen Z i millenialsów. Naszym celem jest dostarczanie codziennej porcji przyjemnych odkryć, smakowych i nie tylko. Do tego zachęcamy w nowej kampanii. - mówi Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager Lipton.

Nowa kampania Lipton opiera się na wielu kanałach dotarcia, wykorzystując zwłaszcza te lubiane przez Gen Z i millenialsow. Digital, media społecznościowe, influencer marketing oraz reklama w TV, to tylko niektóre z kanałów gdzie będzie można zobaczyć komunikację Lipton. 

Przyjemnościowa kampania Lipton będzie wielowymiarowa. Już w kwietniu w ramach zorganizowanej przez markę loterii konsumenci będą mogli wygrać tajemnicze mystery boxy, bilety do kin czy karnety na Olsztyn Green Festiwal. Marka pojawi się na festiwalu ze swoją ambasadorką w Strefie Przyjemności Lipton. Julii będzie można również posłuchać w podcaście „Trójkąt” Gabi Drzewieckiej i Agnieszki Woźniak-Starak. „Trójkąt” to videopodcast na kanale YouTube, którego partnerem (drugiego sezonu) jest Lipton. Warto zaparzyć sobie owocową herbatkę Lipton i zainspirować wywiadem Julii, posłuchać, co jej sprawia przyjemność. 

Za działania reklamowe w obszarze digital i PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a za planowanie i zakup mediów PHD Media Direction oraz DRUM Polska.

Źródło: Lipton Teas and Infusions

www.liptonteas.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network uruchamia spektakularny ekran w Katowicach
Screen Network uruchomiło Super Screen na fasadzie Galerii Katowickiej. To drugi wielkoformatowy ekran spółki w regionie – tuż obok, na budynku dworca znajduje się drugi ekran Digital OOH. Firma określa uruchomienie nośnika jako powstanie „śląskiego Times Square”.
Creative Brand Stories realizuje strefy Tiger Energy Drink
Bossa Nova Events, jedna z agencji należących do grupy marketingowej Creative Brand Stories, drugi rok z rzędu odpowiada za realizację stref brandowych Tiger Energy Drink na festiwalach muzycznych i letnich wydarzeniach. 
Samsung Display Roadshow: Visual Experience Transformation – podsumowanie
13 czerwca 2024 roku w Krakowie odbyła się konferencja wieńcząca trasę Samsung Display Roadshow “Visual Experience Transformation”, która przyniosła niezwykłe doświadczenia i inspiracje. Cykl obejmował pięć miast (Wrocław, Poznań, Gdańsk, Warszawa, Kraków) i trwał od 16 maja do 13 czerwca, gromadząc łącznie ponad 400 gości. Samsung Display...
Ergo Hestia sponsorem tytularnym Inside Seaside
Sopocka firma kolejny rok z rzędu została sponsorem tytularnym gdańskiego festiwalu. Na ERGO Hestia Theatre Stage zagrają m.in. Kevin Morby, Hania Rani, RY X i Kasia Lins. Podczas Inside Seaside zostanie zaprezentowana wystawa Kruchość by Artystyczna Podróż i zorganizowana dyskusja o literaturze.
Coca-Cola zaprasza do Warszawskiej Strefy Kibica
Tegoroczne Mistrzostwa Europy w piłce nożnej to nie tylko okazja do kibicowania polskiej drużynie, lecz również idealny moment na wspólne spędzanie czasu. Coca-Cola zachęca do odwiedzenia Warszawskiej Strefy Kibica, której marka jest partnerem – na fanów piłki nożnej czekają transmisje sportowych zmagań oraz inne atrakcje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764