6 czerwca ruszyła kampania marketingowa najnowszej i najbardziej nowoczesnej instytucji kultury stolicy Wielkopolski – Bramy Poznania. Pierwsze w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa promowane będzie za pomocą prasy, radia i Internetu. Zaplanowano także outdoor oraz lokalne działania ambientowe.
Majowy debiut Bramy Poznania na mapie instytucji kultury był niezwykle udany. W pierwszym miesiącu funkcjonowania jedynego w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa odwiedziło je ponad 10 tysięcy zwiedzających. Od czerwca Brama Poznania zaprasza kolejnych gości. Dlatego z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa, którą zaplanowano od 6 czerwca do 3 lipca.
Działania reklamowe obejmą prasę: ogólnopolską, regionalną i lokalną. Reklamy emitowane będą także w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych oraz w Internecie. W ramach kampanii przewidziany jest także outdoor na terenie Poznania oraz lokalne działania ambientowe. W tych ostatnich istotną rolę odegrają najważniejsze poznańskie pomniki, które wskazywać będą nowy kierunek zwiedzania i zapraszać do Bramy Poznania.
Kampanię reklamową realizuje agencja JUST. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Źródło: Biuro Promocji Miasta Poznania