logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marketingowa Bramy Poznania

  PR 09.06.2014, przeczytano 927 razy
ilustracjastrzałka

6 czerwca ruszyła kampania marketingowa najnowszej i najbardziej nowoczesnej instytucji kultury stolicy Wielkopolski – Bramy Poznania. Pierwsze w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa promowane będzie za pomocą prasy, radia i Internetu. Zaplanowano także outdoor oraz lokalne działania ambientowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marketingowa-bramy-poznania,21869,artykul.html

Majowy debiut Bramy Poznania na mapie instytucji kultury był niezwykle udany. W pierwszym miesiącu funkcjonowania jedynego w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa odwiedziło je ponad 10 tysięcy zwiedzających. Od czerwca Brama Poznania zaprasza kolejnych gości. Dlatego z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa, którą zaplanowano od 6 czerwca do 3 lipca.

Działania reklamowe obejmą prasę: ogólnopolską, regionalną i lokalną. Reklamy emitowane będą także w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych oraz w Internecie. W ramach kampanii przewidziany jest także outdoor na terenie Poznania oraz lokalne działania ambientowe. W tych ostatnich istotną rolę odegrają najważniejsze poznańskie pomniki, które wskazywać będą nowy kierunek zwiedzania i zapraszać do Bramy Poznania.

Kampanię reklamową realizuje agencja JUST. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Źródło: Biuro Promocji Miasta Poznania

Dodatkowe informacje:

Brama Poznania (Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego) to miejsce pod wieloma względami unikatowe. Nowoczesna, interaktywna ekspozycja mieści się w prostym, chwalonym przez znawców architektury budynku. Nie jest to muzeum, bowiem nie znajdziemy tutaj charakterystycznych dla tego typu instytucji eksponatów, a jedynie narzędzia i tropy, które pozwolą zwiedzającym odkryć na nowo zlokalizowany po drugiej stronie rzeki Ostrów Tumski. Na tej wyspie, przed dziesięcioma wiekami powstała Polska. O tym centrum interpretacji dziedzictwa ma między innymi przypominać.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764