logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marketingowa Bramy Poznania

  PR 09.06.2014, przeczytano 944 razy
ilustracjastrzałka

6 czerwca ruszyła kampania marketingowa najnowszej i najbardziej nowoczesnej instytucji kultury stolicy Wielkopolski – Bramy Poznania. Pierwsze w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa promowane będzie za pomocą prasy, radia i Internetu. Zaplanowano także outdoor oraz lokalne działania ambientowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marketingowa-bramy-poznania,21869,artykul.html

Majowy debiut Bramy Poznania na mapie instytucji kultury był niezwykle udany. W pierwszym miesiącu funkcjonowania jedynego w Polsce centrum interpretacji dziedzictwa odwiedziło je ponad 10 tysięcy zwiedzających. Od czerwca Brama Poznania zaprasza kolejnych gości. Dlatego z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa, którą zaplanowano od 6 czerwca do 3 lipca.

Działania reklamowe obejmą prasę: ogólnopolską, regionalną i lokalną. Reklamy emitowane będą także w ogólnopolskich i regionalnych stacjach radiowych oraz w Internecie. W ramach kampanii przewidziany jest także outdoor na terenie Poznania oraz lokalne działania ambientowe. W tych ostatnich istotną rolę odegrają najważniejsze poznańskie pomniki, które wskazywać będą nowy kierunek zwiedzania i zapraszać do Bramy Poznania.

Kampanię reklamową realizuje agencja JUST. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaConcept. Działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Źródło: Biuro Promocji Miasta Poznania

Dodatkowe informacje:

Brama Poznania (Interaktywne Centrum Historii Ostrowa Tumskiego) to miejsce pod wieloma względami unikatowe. Nowoczesna, interaktywna ekspozycja mieści się w prostym, chwalonym przez znawców architektury budynku. Nie jest to muzeum, bowiem nie znajdziemy tutaj charakterystycznych dla tego typu instytucji eksponatów, a jedynie narzędzia i tropy, które pozwolą zwiedzającym odkryć na nowo zlokalizowany po drugiej stronie rzeki Ostrów Tumski. Na tej wyspie, przed dziesięcioma wiekami powstała Polska. O tym centrum interpretacji dziedzictwa ma między innymi przypominać.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764