logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marketingowa Gang Słodziaków wystartowała

  PR 30.08.2019, przeczytano 1444 razy
ilustracjastrzałka

Nastąpił wyczekiwany powrót Gangu Słodziaków. Ich przejście przez magiczny portal do sklepów Biedronki jest wspierane przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marketingowa-gang-slodziakow-wystartowala,383782,artykul.html

W tym roku Słodziaków jest aż 10, a ich rolą jest zachęcanie do czytania i rozwijania wyobraźni. Będzie to tym łatwiejsze, że akcji towarzyszy zupełnie nowa książka o Słodziakach. Przekaz dotyczący znaczenia czytania został podkreślony w kampanii marketingowej sieci. Jest ona prowadzona w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, internecie, mediach społecznościowych i sklepach Biedronka. W tym roku sieć uruchomiła także kampanię outdoorową.

Kampania teaserowa projektu wystartowała 19 sierpnia – składał się na nią 15-sekundowy spot ,,Coś magicznego zbliża się do Biedronki”, dostępny również na kanale sieci w serwisie YouTube. W kolejnych dniach ruszyły także spoty w radio oraz w sklepach sieci za pośrednictwem systemu dźwiękowego.  

Główną kampanię akcji Gang Słodziaków zainicjował 26 sierpnia spot reklamowy. Jest on kontynuacją rozpoczętej w teaserach historii. Jego akcja rozpoczyna się w dziecięcym namiocie rozstawionym w pokoju rodzeństwa. Dzieci, dzięki książce, przenoszą się przez magiczny portal do Słodziakowego Lasu. Wołanie mamy przywołuje je z powrotem do domu, jednak nie jest to koniec opowieści, które przygotowała Biedronka

ilustracjastrzałka

Spot trwa 30 sek. Jest emitowany zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i kanałach dziecięcych. W odróżnieniu od ubiegłorocznej kampanii, w tym roku rozszerzoną wersję spotu można zobaczyć na kinowych ekranach w Multikinie i Cinema City. Można go też obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube.

W tym roku sieć uruchomiła też kampanię OOH - bohaterowie historii znajdują się na billboardach umieszczonych w największych miastach Polski, na przystankowych citylightach oraz na miejskich autobusach. Słodziakowe spoty czekają również na podróżnych na ekranach w warszawskim metrze. Gang Słodziaków jest również szeroko promowany w 2916 sklepach Biedronkach w całym kraju na plakatach, flagach i za pośrednictwem kolorowych ekspozytorów w sklepie.

- Co ważne, nasza kampania informuje nie tylko o możliwości włączenia się do zabawy i zbierania Słodziaków, ale też podkreśla rolę wagę codziennego czytania książek dzieciom jako doskonałego sposobu na wspólne spędzanie czasu i pobudzania wyobraźni.  Dodatkowo, poza standardowymi elementami przekazu marketingowego, rozszerzyliśmy ją o dodatkowe elementy: Wieczorynki Słodziaków na YouTube, czyli opowiadania o ich przygodach, czytane przez znanych i lubianych aktorów, teledyski oraz aplikację mobilną bogatą w gry i zabawy. Jesteśmy pewni, że będą one stanowiły znakomitą inspirację zarówno dla dzieci, jak i ich rodziców. - Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.  

Koncept akcji Gang Słodziaków i jej realizacja należy do sieci Biedronka, natomiast agencją odpowiedzialną za kreację jest Duda Polska. Część digitalowa kampanii została zrealizowana przez Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.

Dodatkowe atrakcje w świecie Słodziaków

Już kolejny rok z rzędu świat Słodziaków tętni życiem – oprócz samych maskotek, Biedronka uruchomiła też dedykowaną aplikację mobilną. Umożliwia ona m.in. odtworzenie melodyjek i dźwięków lasów z QR kodów zamieszczonych w książce, opowiadającej o przygodach Gangu.  Dodatkowo na kanale sieci na YouTubie można obejrzeć 5 nowych teledysków, w których tym razem rysunkowym bohaterom Gangu w tańcu będą towarzyszyć dzieci. Zamieszczono tam też Wieczorynki, czyli barwne historie o Słodziakach czytane przez znanych aktorów.

O akcji Gang Słodziaków

Nowa akcja lojalnościowa Biedronki ruszyła 26 sierpnia br. W jej ramach klienci robiąc regularne zakupy w Biedronce, mogą za darmo zdobyć maskotki członków Gangu Słodziaków – w tym roku w dwóch formatach: małym i dużym - oraz nową niezwykłą książkę opisującą ich barwne przygody. By wziąć udział w akcji, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki można kolekcjonować do 17 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Poprzednia edycja akcji okazała się dużym sukcesem - w sumie w rękach klientów znalazło się ponad 7 milionów Słodziaków. W jej ramach wydano też trzy części książki opowiadające o przygodach członków Gangu, które trafiły do ponad 2 milionów polskich domów.   Więcej szczegółów na temat akcji „Gang Słodziaków” oraz jej regulamin i wyłączenia będzie można znaleźć od 26 sierpnia br. na stronie Gangu Słodziaków.

Źródło: Biedronka

www.biedronka.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764