logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marketingowa Tyskiego nawiązująca do 400 lat tradycji

  PR 02.07.2013, przeczytano 1747 razy
ilustracjastrzałka

Kampania „ 400 lat Tyskiego” to cykl letnich imprez połączony z działaniami w telewizji, internecie, prasie i punktach sprzedaży. Główna idea akcji, to wspólne świętowanie okrągłej rocznicy działalności Tyskich Browarów Książęcych. W ramach kampanii, Tyskie przygotowało dla piwoszy wyjątkowy prezent – świeże, niepasteryzowane piwo z tanka, którego będzie można skosztować na największych imprezach i w wybranych lokalach gastronomicznych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marketingowa-tyskiego-nawiazujaca-do-400-lat-tradycji,19147,artykul.html

Dlaczego Tyskie świętuje w 2013 roku? Tradycyjnie już za datę powstania Tyskich Browarów Książęcych przyjmuje się rok 1629, wtedy powstał pierwszy oficjalny spis majątku browaru. W rzeczywistości jednak Tyskie jest co najmniej 16 lat starsze, co potwierdza dokument – roczna księga dochodów – która pochodzi z 1613 roku. Dowodzi to, że historia browarnictwa wywodząca się z Tychów trwa nieprzerwanie od 400 lat.

W związku z tą szczególną okazją Tyskie przygotowało prezent dla wszystkich Polaków. Na największych imprezach pojawią się jubileuszowe tanki, wypełnione świeżym piwem prosto z browaru, które trafią do specjalnie przygotowanych na tą okazję urodzinowych stref.

W trakcie imprez, będzie można „dotknąć” Tyskiej browarniczej historii oraz spotkać postacie z ubiegłych stuleci. Dodatkowo marka przygotowała liczne atrakcje takie, jak: zabawy z historią, czyli Gra o Browar, animacje sensoryczne czy spotkania z autorami bloga „Lekko Stronniczy”.

Na potrzeby kampanii został stworzony tzw. duospot (spot główny + dokrętka). Spot główny podkreśla to, w jaki sposób Tyskie jednoczy Polaków we wspólnym świętowaniu wielkiego jubileuszu 400 lat Tyskich Browarów Książęcych. Okazja jest tak wyjątkowa, że nikogo nie może zabraknąć!

Dokrętka poświęcona jest komunikacji niepasteryzowanego, jedynego w Polsce piwa z tanka, które przywożone jest bezpośrednio z browaru, co gwarantuje jego najwyższą świeżość. Za kreację reklam odpowiada agencja Grey, produkcją zajęło się studio filmowe Graffiti.

Kampanię wspierają działania PR w mediach ogólnopolskich i lokalnych oraz akcje edukacyjne w zakresie działań i zalet piwa z tanków.

Jubileuszową kampanię poprzedziła akcja na Facebooku „400 tysięcy na 400 lat. Fani Tyskiego tworzą historię”. Po osiągnięciu 400 tys. fanów, wybrano pięciu fanów, którzy wykazali się szczególnym zaangażowaniem na profilu. To właśnie oni przez dwa ostatnie tygodnie czerwca tworzyli wszystkie profilowe posty na fanpage’u Tyskiego.

Jubileuszowi administratorzy zostali również uwiecznieni podczas specjalnej sesji zdjęciowej, a portrety dwóch z nich zawisną w Tyskich Browarach Książęcych tuż obok portretu księcia Jana Henryka XI Von Hochberg’a.

Za pomysł i realizację kampanii digitalowej oraz eventowej odpowiada agencja Tequila, zakupu mediów dokonał dom mediowy MEC. Działania PR prowadzi agencja
Q&A Consulting. Kampania potrwa do końca września 2013.

Źródło: Kompania Piwowarska

Dodatkowe informacje:

Piwo z tanka charakteryzuje maksymalnie skrócony system dystrybucji oraz innowacyjny system przechowywania i rozlewania. Świeże, niepasteryzowane piwo wyprodukowane w browarze przelewane jest do samochodu-cysterny, który transportuje je jeszcze tego samego dnia bezpośrednio do pubów. Tam piwo przetłaczane jest do stalowych pojemników – tanków. Potem trafia z nich do kufli miłośników złocistego trunku. Wewnątrz tanków, dostarczone z browaru piwo przechowywane jest w specjalnym siedmiowarstwowym worku, który gwarantuje jakość i odpowiada za niezmienny smak przechowywanego w nim trunku. Tłoczone do środka tanka sprężone powietrze powoduje kurczenie się plastikowego worka i wypychanie piwa poprzez instalację do kranu, z którego nalewa się piwo. Przez cały ten czas piwo nie ma kontaktu z tlenem ani dwutlenkiem węgla. To właśnie dzięki temu zachowuje swoje najlepsze właściwości, jest mniej nagazowane niż tradycyjne - dostępne dotąd w gastronomii - i ma nieco łagodniejszy smak.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764