logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania marki Acuvue „Wyostrz ciekawość”

  PR 09.04.2021, przeczytano 966 razy
ilustracja

Rusza najnowsza, gamingowa odsłona platformy komunikacji „Wyostrz ciekawość” realizowana dla marki ACUVUE. Celem działań jest zwrócenie uwagi na to, jak ważny jest wzrok i że możemy o niego zadbać z soczewkami kontaktowymi marki ACUVUE (Johnson&Johnson). Za przygotowanie strategii kampanii, contentu oraz kreacji wszystkich materiałów odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-marki-acuvue-_wyostrz-ciekawosc_,390983,artykul.html

Ruszyła najnowsza kampania ACUVUE od Johnson&Johnson. Marka w swojej wiosennej aktywacji promuje działania budujące świadomość wśród aktualnych klientów, a także zachęca przyszłych użytkowników do wizyty u optometrysty – kluczowej w kontekście dopasowania soczewek kontaktowych. Komunikacja skierowana jest do osób otwartych na noszenie soczewek kontaktowych, a w szczególności graczy narażonych na częsty kontakt z ekranami.

Regularność to klucz do osiągnięcia sukcesu w gamingu. Regularność jest też kluczowa w przypadku dbania o oczy. NOLIF raz w roku chodzi na badanie wzroku i w...

W ramach kampanii w aplikacji PostSticker przygotowany został specjalny quiz (za pośrednictwem którego użytkownik może dowiedzieć się, jak styl życia wpływa na wzrok), który opublikowano na platformie Facebook. Konsumenci mogą również zagrać w grę zręcznościową polegającą na zbieraniu punktów (z możliwością wymiany ich na nagrody w programie lojalnościowym dostępnym w aplikacji mobilnej „Twoje ACUVUE”) a także obejrzeć film z udziałem jednego z influencerów. Dodatkowa promocja odbywa się w mediach społecznościowych ACUVUE oraz na kanałach trzech gamingowych influencerów (Nolif, Rea, Kromka), którzy przekonują, jak istotna jest dbałość o wzrok, kiedy przed ekranami spędzamy dużo czasu.

Za publikacje materiałów na kanałach social media ACUVUE odpowiada agencja Isobar (dentsu Polska). Równolegle prowadzona komunikacja przez gamingowych influencerów odbywa się na ich kanałach społecznościowych: Facebook, Instagram, InstaStory, YouTube ­Community (w tym relacje na żywo na kanałach YouTube i Twitch). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann, za produkcje filmu – dom produkcyjny Film Produkcja, natomiast za wsparcie we współpracy z influencerami – Fantasy Expo.

Źródło: dentsu

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764