logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marki Harnaś wspiera OSP

  PR 16.08.2022, przeczytano 14481 razy
ilustracjastrzałka

Harnaś po raz kolejny wspiera strażaków z OSP. Kampania „Pomagaj i wygrywaj piwa” łączy w jednej aktywacji loterię podkapslową dla konsumentów i konkurs, w którym jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej mogą otrzymać bezpośrednie wsparcie finansowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marki-harnas-wspiera-osp,396914,artykul.html

Najważniejszym elementem akcji „Pomagaj i wygrywaj” jest konkurs dla Ochotniczych Straży Pożarnych w całej Polsce. Każdy z nas może zaangażować się w akcję i wspomóc jednostkę w swojej okolicy. Na stronie https://piwoharnas.pl/wspieramy-osp/ można codziennie oddawać głos na wybrany oddział, aby otrzymał wsparcie finansowe. Pula nagród pochodzi z części zysku marki ze sprzedaży i wynosi 200 tysięcy złotych. Konkurs wystartował 15 sierpnia i potrwa do 15 października.

W tym roku wygrywać mogą również fani Harnasia. W ramach akcji, na początku sierpnia, wystartowała loteria podkapslowa, w której do wygrania jest milion darmowych piw. Mechanizm loterii jest już dobrze znany - wystarczy kupić piwo Harnaś w opakowaniu oznaczonym „Pomagaj i Wygrywaj”, sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się hasło „PIWO 2022” i wymienić w wybranych sklepach. Loteria potrwa do końca listopada.

Już po raz drugi naszą letnią aktywację kierujemy w stronę strażaków-ochotników. Ich odwaga i chęć niesienia pomocy są godne najwyższego podziwu. Właśnie takich ludzi chcemy doceniać i pomagać im, przekazując część zysku ze sprzedaży Harnasia. Łącząc konkurs z loterią chcemy dać korzyści zarówno jednostkom OSP, jak i naszym konsumentom – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

Kampania „Pomagaj i wygrywaj” ma zasięg ogólnopolski i kompleksowe wsparcie mediowe – spot TV pojawił się już w ogólnopolskich kanałach oraz na platformach VOD, zrealizowana zostanie też kampania display oraz w mediach społecznościowych. W sklepach w całej Polsce są już dedykowane opakowania i materiały promocyjne.

Źródło: Carlsberg Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764