logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marki Harnaś wspiera OSP

  PR 16.08.2022, przeczytano 15570 razy
ilustracjastrzałka

Harnaś po raz kolejny wspiera strażaków z OSP. Kampania „Pomagaj i wygrywaj piwa” łączy w jednej aktywacji loterię podkapslową dla konsumentów i konkurs, w którym jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej mogą otrzymać bezpośrednie wsparcie finansowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marki-harnas-wspiera-osp,396914,artykul.html

Najważniejszym elementem akcji „Pomagaj i wygrywaj” jest konkurs dla Ochotniczych Straży Pożarnych w całej Polsce. Każdy z nas może zaangażować się w akcję i wspomóc jednostkę w swojej okolicy. Na stronie https://piwoharnas.pl/wspieramy-osp/ można codziennie oddawać głos na wybrany oddział, aby otrzymał wsparcie finansowe. Pula nagród pochodzi z części zysku marki ze sprzedaży i wynosi 200 tysięcy złotych. Konkurs wystartował 15 sierpnia i potrwa do 15 października.

W tym roku wygrywać mogą również fani Harnasia. W ramach akcji, na początku sierpnia, wystartowała loteria podkapslowa, w której do wygrania jest milion darmowych piw. Mechanizm loterii jest już dobrze znany - wystarczy kupić piwo Harnaś w opakowaniu oznaczonym „Pomagaj i Wygrywaj”, sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się hasło „PIWO 2022” i wymienić w wybranych sklepach. Loteria potrwa do końca listopada.

Już po raz drugi naszą letnią aktywację kierujemy w stronę strażaków-ochotników. Ich odwaga i chęć niesienia pomocy są godne najwyższego podziwu. Właśnie takich ludzi chcemy doceniać i pomagać im, przekazując część zysku ze sprzedaży Harnasia. Łącząc konkurs z loterią chcemy dać korzyści zarówno jednostkom OSP, jak i naszym konsumentom – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

Kampania „Pomagaj i wygrywaj” ma zasięg ogólnopolski i kompleksowe wsparcie mediowe – spot TV pojawił się już w ogólnopolskich kanałach oraz na platformach VOD, zrealizowana zostanie też kampania display oraz w mediach społecznościowych. W sklepach w całej Polsce są już dedykowane opakowania i materiały promocyjne.

Źródło: Carlsberg Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764