logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marki Harnaś wspiera OSP

  PR 16.08.2022, przeczytano 1530 razy
ilustracjastrzałka

Harnaś po raz kolejny wspiera strażaków z OSP. Kampania „Pomagaj i wygrywaj piwa” łączy w jednej aktywacji loterię podkapslową dla konsumentów i konkurs, w którym jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej mogą otrzymać bezpośrednie wsparcie finansowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marki-harnas-wspiera-osp,396914,artykul.html

Najważniejszym elementem akcji „Pomagaj i wygrywaj” jest konkurs dla Ochotniczych Straży Pożarnych w całej Polsce. Każdy z nas może zaangażować się w akcję i wspomóc jednostkę w swojej okolicy. Na stronie https://piwoharnas.pl/wspieramy-osp/ można codziennie oddawać głos na wybrany oddział, aby otrzymał wsparcie finansowe. Pula nagród pochodzi z części zysku marki ze sprzedaży i wynosi 200 tysięcy złotych. Konkurs wystartował 15 sierpnia i potrwa do 15 października.

W tym roku wygrywać mogą również fani Harnasia. W ramach akcji, na początku sierpnia, wystartowała loteria podkapslowa, w której do wygrania jest milion darmowych piw. Mechanizm loterii jest już dobrze znany - wystarczy kupić piwo Harnaś w opakowaniu oznaczonym „Pomagaj i Wygrywaj”, sprawdzić czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się hasło „PIWO 2022” i wymienić w wybranych sklepach. Loteria potrwa do końca listopada.

Już po raz drugi naszą letnią aktywację kierujemy w stronę strażaków-ochotników. Ich odwaga i chęć niesienia pomocy są godne najwyższego podziwu. Właśnie takich ludzi chcemy doceniać i pomagać im, przekazując część zysku ze sprzedaży Harnasia. Łącząc konkurs z loterią chcemy dać korzyści zarówno jednostkom OSP, jak i naszym konsumentom – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

Kampania „Pomagaj i wygrywaj” ma zasięg ogólnopolski i kompleksowe wsparcie mediowe – spot TV pojawił się już w ogólnopolskich kanałach oraz na platformach VOD, zrealizowana zostanie też kampania display oraz w mediach społecznościowych. W sklepach w całej Polsce są już dedykowane opakowania i materiały promocyjne.

Źródło: Carlsberg Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska i Fundacja Digital University pomagają zrozumieć świat
20 września dentsu Polska wraz z Fundacją Digital University ruszają z nowym projektem edukacyjno-społecznym skierowanym do uczniów w wieku od 10 do 15 lat, nauczycieli oraz rodziców. Na kanale YouTube ukaże się seria filmów poruszających istotne i aktualne tematy ze świata digitalu. Celem przedsięwzięcia jest pomoc młodym ludziom w zrozumieniu tego, co dzieje się wokół...
11. edycja Dotykam=Wygrywam oficjalnie rozpoczęta
Kampania Dotykam=Wygrywam, promująca profilaktykę raka piersi i noszenie odpowiednio dopasowanego biustonosza, została zainaugurowana we wtorek 20 września w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie.
Nowe możliwości w pracy i po robocie - kampania Pracuj.pl
Od 19 września kandydaci i pracodawcy z całej Polski mogą śledzić najnowszą odsłonę kampanii „W środowisku Pracuj.pl”. Zwierzęcy bohaterowie, symbolizujący zawody i wyzwania spotykane na ścieżce kariery, powracają w animowanych spotach i w formie internetowych avatarów. Nowością towarzyszącą jesiennej kampanii jest inicjatywa „Po Robocie”, w...
W telewizji pojawił się drugi spot w ramach nowej kampanii Credit Agricole. Tym razem u boku Dawida Podsiadło występuje Jarosław pashaBiceps Jarząbkowski. Bank w spocie zachęca do wspólnej walki z nadmiarem jednorazowego plastiku. Promuje swoją kartę z ekotworzywa i premię 555 zł za otwarcie Konta dla Ciebie.
Bank Millennium zachęca do oszczędzania energii i wyłącza swoje szyldy
Bank Millennium w okresie jesienno-zimowym po godzinach pracy wyłączy tablice świetlne w swoich oddziałach oraz biurach w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Tym samym zachęca do oszczędzania i ograniczania zużycia energii elektrycznej w obliczu potencjalnych trudności na rynku energii. Działanie jest też wyrazem niezmiennej troski o środowisko naturalne i wynika z potrzeby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764