logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampanią marki Lipton „Robię to dla przyjemności”

  PR 19.09.2022, przeczytano 761 razy
ilustracja

Naturalny, przyjemny smak maliny i bzu, truskawki z rabarbarem czy grejpfruta i pomarańczy to tylko kilka z wybranych propozycji największej premiery marki Lipton od firmy ekaterra, największego producenta herbat w Polsce i na świecie. Ekaterra niedawno odłączyła się od struktur koncernu Unilever i samodzielnie rozwija biznes herbaciany, będą częścią funduszu CVC. Pięć nowych wariantów opartych na połączeniu słodkich i kwaśnych smaków to owocowa przyjemność zamknięta w torebkach pochodzenia roślinnego. Premiera nowości została wsparta silną kampanią mediową ,,Robię to dla przyjemności”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marki-lipton-_robie-to-dla-przyjemnosci_,397259,artykul.html

Od momentu powstania ekaterra w 2021 roku, firma mocno skupia się na rozwoju biznesu i wejściu w nowe segmenty rynku. Głównym celem firmy jest budowanie pozycji silnego lidera pośród innych graczy oraz poszerzanie portfolio herbat w oparciu o potrzeby konsumentów. W odpowiedzi na obecne trendy, w sierpniu, odbyła się premiera nowej linii marki Lipton, czyli mocno owocowych herbatek.

Nowa linia marki Lipton odpowiada na potrzeby konsumentów oraz nawiązuje do panujących trendów na rynku.

- Po herbatki owocowe sięgają w Polsce głównie kobiety, zwłaszcza w takich momentach w ciągu dnia, kiedy chcą poczuć przyjemność, relaks. Nasza owocowa nowość powstała w oparciu o opinie Polek, a także wiedzę ekspercką technologów z działu badań i rozwoju firmy ekaterra – podkreśla Karolina Kuźnicka-Salhuana, Senior Brand Manager.

W ramach nowości konsumenci mogą spróbować połączeń owocowych - tych bardziej klasycznych, jak warianty na bazie maliny, jak i bardziej egzotycznych z dodatkiem mango czy grejpfruta.  Owocowe nowości marki Lipton zamknięte zostały w pojedynczych torebkach pochodzenia roślinnego oraz zapakowane w przyjemnie kolorowe opakowania bez użycia folii.

Wejście na rynek nowej linii herbat owocowych Lipton jest wsparte silną kampanią mediową, której ambasadorką została gwiazda młodego pokolenia - piosenkarka, autorka tekstów i kompozytorka – Daria Zawiałow. W kampanii ,,Robię to dla przyjemności” zaplanowano liczne aktywacje dla konsumentów. Do wygrania są m.in. limitowane zaproszenia na wyjątkowy koncert Darii Zawiałow organizowany przez markę Lipton, unikatowe bluzy zaprojektowane wspólnie z piosenkarką, a także zestaw kultowych kubków Lipton w odświeżonej odsłonie. Szukaj w sklepach owocowych nowości od marki Lipton już teraz. Tej jesieni poczuj mocno owocową przyjemność.

Źródło: Lipton

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764