logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania marki Rafil „Chroń metal jak profesjonalista”

  PR 21.05.2020, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała kampania marki RAFIL pod hasłem „Chroń metal jak profesjonalista”. Za opracowanie platformy komunikacji odpowiada agencja Schulz brand friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marki-rafil-_chron-metal-jak-profesjonalista_,387095,artykul.html

Właścicielem marki RAFIL jest Śnieżka SA. Brand ma ogromne doświadczenie w zakresie profesjonalnej ochrony metalu – korzenie Radomskiej Fabryki Farb i Lakierów (RAFIL) sięgają 1917 roku. RAFIL ma w swojej ofercie wyroby przemysłowe oraz konsumenckie, a wśród tych drugich przede wszystkim farby ochronno-dekoracyjne przeznaczone do powierzchni metalowych i betonowych.

– Przez lata produkty RAFIL zbudowały sobie renomę głównie wśród ekspertów pracujących w sektorze przemysłowym, tworząc antykorozyjne farby podkładowe, farby na rdzę i profesjonalne systemy do ochrony przed korozją. Ponad 100 lat tradycji w ochronie metalu to ogromny kapitał wiedzy, którą RAFIL dzieli się dzisiaj z konsumentem, oddając w jego ręce produkty przyjazne i łatwe w aplikacji. Teraz każdy może trwale chronić metal wokół własnego domu jak profesjonalista – komentuje Barbara Tasior, specjalista ds. komunikacji marketingowej w FFiL Śnieżka SA.

– Szukaliśmy kreatywnego przedstawienia kombinacji dwóch światów: profesjonalnego i zwyczajnego. I, oczywiście, wypracowaliśmy takie rozwiązania, ale koniec końców okazało się, że w takiej komunikacji najlepiej sprawdza się czytelność i prostota. Dzięki wsparciu marki RAFIL każdy mężczyzna może poczuć, że pracuje jak fachowiec z wieloletnim doświadczeniem. Zyskuje pewność, że efekt będzie najwyższej jakości – mówi Jarosław Pawłowski, senior copywriter z Schulz brand friendly.

Kampania będzie obejmować display oraz emisję spotu w telewizji i w digitalu. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. To już kolejna współpraca agencji ze Śnieżką, w ubiegłym roku zrealizowała kampanię dla marki Vidaron.

Źródło: FFiL Śnieżka SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kanlux, jedna z europejskich firm sektora oświetleniowego, przedłużyła współpracę z krakowską agencją More Bananas. Specjaliści od marketingu zajmują się mediami społecznościowymi śląskiej marki oraz kampaniami Facebook Ads i Google Ads.
Voice Contact Center współpracuje z Allegro w obszarze Customer Experience
Spółka z Grupy OEX wspiera od października 2019 roku najbardziej popularną platformę zakupową  w realizacji strategii excellent customer experience. Odpowiada między innymi za wsparcie procesów biznesowych w obszarze obsługi klienta, kampanii komercyjnych i marketingowych oraz za budowanie katalogu produktów na platformie.
Karolina Studzińska w 19 Południku
Z początkiem czerwca br. do zespołu 19 Południka dołączyła Karolina Studzińska, obejmując stanowisko Project Managera. Jest odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie projektami obsługiwanych przez agencję klientów.
Serviceplan Health autorem kolejnej kampanii dla marki Biotebal
Serviceplan Health (Group One) - warszawski oddział międzynarodowej grupy specjalizującej się w komunikacji marketingowej w kategorii zdrowia, realizuje kolejny projekt  dla  marki Biotebal z portfolio Polpharma S.A. Za koncepcję kreatywną i nadzór nad realizacją kampanii, pod kierunkiem zespołu Serviceplan Health, po raz trzeci z rzędu odpowiada agencja kreatywna Change...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764