logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Marsjanek zachęca do pomocy

  PR 10.11.2011, przeczytano 2985 razy
ilustracjastrzałka

„Pomaganie z Marsjankami to zabawa z nagrodami” to hasło towarzyszące najnowszej kampanii Marsjanek – cenionych przez specjalistów i rodziców oraz lubianych przez dzieci multiwitamin znanego producenta suplementów diety – firmy Walmark. Podstawą komunikacji marki jest konkurs dla najmłodszych, wsparty kampanią w telewizji i Internecie, m.in. przygotowaną specjalnie na tę okazję interaktywną stroną internetową, a także działaniami public relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-marsjanek-zacheca-do-pomocy,13890,artykul.html

„Najnowsza kampania marki Marsjanki kładzie nacisk na uświadomienie najmłodszym, że pomaganie może być zabawą – niewiele kosztuje, a przynosi mnóstwo radości i satysfakcji” – mówi Anna Wojnar, Senior Brand Manager odpowiedzialny za markę. Kampania skierowana jest głównie do rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. Jej celem jest wsparcie dorosłych w niełatwym zadaniu, jakim jest nauczenie swoich pociech, że warto pomagać.

Zorganizowany przez agencję reklamową Hypermedia Isobar na zlecenie producenta Marsjanek konkurs polega na przesłaniu rysunku ukazującego sytuację, w której dziecko pomaga innym. Najlepsza praca posłuży jako scenariusz do reklamy Marsjanek, a jej autor otrzyma ponadto atrakcyjną konsolę do gier. Dodatkowo 100 wyróżnionych przez Jury rysunków zostanie nagrodzonych zestawami plastycznymi oraz produktami Marsjanki, natomiast na każdego, kto prześle pracę czeka nagroda gwarantowana – Dyplom Marsjańskiego Pomocnika.

Na potrzeby komunikacji konkursu powstała interaktywna strona www.pomaganiezmarsjankami.pl, gdzie – oprócz informacji o samym konkursie i produktach marki Marsjanki – można obejrzeć galerię wszystkich nadesłanych prac.

Konkurs „Pomaganie z Marsjankami to zabawa z nagrodami” trwa od 03.10.2011 do 11.12.2011 roku. Wspiera go intensywna kampania TV. 30-sekundowy spot telewizyjny, utrzymany w radosnej, kolorowej konwencji, przedstawia chłopca, który dzięki porcji Marsjanek ma energię sprostać codziennym wyzwaniom, bez obaw o jesienne przeziębienia. Bohater reklamy przenosi sytuacje z życia codziennego na kartkę papieru, co może mu pomóc w wygraniu atrakcyjnych nagród w Marsjańskim konkursie, prezentowanych pod koniec spotu.

Kampania telewizyjna objęła swoim zasięgiem ogólnopolskie oraz tematyczne stacje telewizyjne. Dodatkowo wspierają ją działania w Internecie.

Kreację przygotowano we współpracy z agencją reklamową Hypermedia Isobar, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.

Źródło: Open Media Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764