Szczęście to kwestia odpowiedniej postawy wobec życia, nie zaś przypadku. Pod filozofią tą podpisuje się marka Martini, której hasłem przewodnim jest „Luck is an attitude”. Idea ta przybliżana jest konsumentom w nowej kampanii firmy, prowadzonej od grudnia 2012 r. w telewizji oraz internecie. Poprzez spoty telewizyjne oraz kreacje internetowe, Martini informuje również o sponsoringu pokazu nowej kolekcji Mariusza Przybylskiego i możliwości wygrania podwójnych zaproszeń wraz z pakietem VIP na to wydarzenie.
Bohaterem spotu reklamowego nowej kampanii „Martini. Luck is an attitude” jest młody, przystojny mężczyzna, który w ciągu dnia staje przed licznymi wyborami. Może pozostać bierny i zdać się na to, co przyniesie chwila lub wziąć życie w swoje ręce. Jak pokazują różne sytuacje – w hotelu, taksówce i barze – to ta druga postawa gwarantuje szczęście. Martini tym sposobem przypomina nam, iż w życiu nic nie dzieje się przypadkiem, tylko jest wynikiem podejmowanych przez nas działań.
W ramach kampanii Martini informuje także o współpracy ze znanym i cenionym projektantem, Mariuszem Przybylskim. By podkreślić, że warto mieć odwagę, marka zachęca do podjęcia wyzwania na stronie www.luckisanattitude.pl – każdy, kto do 23 stycznia br. dokończy opublikowaną historię, ma szansę wygrać zaproszenie na pokaz nowej kolekcji wiosna/lato 2013 Przybylskiego, którego sponsorem głównym została marka Martini. Na zwycięzców czekają wejściówki wzbogacone o specjalny pakiet VIP.
Trzy 15-sekundowe wersje spotu kampanii „Martini. Luck is an attitude” emitowane są między innymi na kanałach TVN, Polsat, wybranych kanałach z oferty AT Media oraz Discovery Channels. Kampania internetowa prowadzona jest na serwisach należących między innymi do Agory, Wp.pl, Edipresse i Marquard.
Za przygotowanie kreacji konkursowych odpowiada agencja HypermediaIsobar, za przebieg konkursu na stronie internetowej – agencja Gong, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, zaś działania public relations wspiera Multi Communications.
Źródło: Bacardi Global Brands