logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Martini „Luck is an attitude”

  PR 23.01.2013, przeczytano 5130 razy

Szczęście to kwestia odpowiedniej postawy wobec życia, nie zaś przypadku. Pod filozofią tą podpisuje się marka Martini, której hasłem przewodnim jest „Luck is an attitude”. Idea ta przybliżana jest konsumentom w nowej kampanii firmy, prowadzonej od grudnia 2012 r. w telewizji oraz internecie. Poprzez spoty telewizyjne oraz kreacje internetowe, Martini informuje również o sponsoringu pokazu nowej kolekcji Mariusza Przybylskiego i możliwości wygrania podwójnych zaproszeń wraz z pakietem VIP na to wydarzenie. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-martini-luck-is-an-attitude,17773,artykul.html

Bohaterem spotu reklamowego nowej kampanii „Martini. Luck is an attitude” jest młody, przystojny mężczyzna, który w ciągu dnia staje przed licznymi wyborami. Może pozostać bierny i zdać się na to, co przyniesie chwila lub wziąć życie w swoje ręce. Jak pokazują różne sytuacje – w hotelu, taksówce i barze – to ta druga postawa gwarantuje szczęście. Martini tym sposobem przypomina nam, iż w życiu nic nie dzieje się przypadkiem, tylko jest wynikiem podejmowanych przez nas działań.

W ramach kampanii Martini informuje także o współpracy ze znanym i cenionym projektantem, Mariuszem Przybylskim. By podkreślić, że warto mieć odwagę, marka zachęca do podjęcia wyzwania na stronie www.luckisanattitude.pl – każdy, kto do 23 stycznia br. dokończy opublikowaną historię, ma szansę wygrać zaproszenie na pokaz nowej kolekcji wiosna/lato 2013 Przybylskiego, którego sponsorem głównym została marka Martini. Na zwycięzców czekają wejściówki wzbogacone o specjalny pakiet VIP.

Trzy 15-sekundowe wersje spotu kampanii „Martini. Luck is an attitude” emitowane są między innymi na kanałach TVN, Polsat, wybranych kanałach z oferty AT Media oraz Discovery Channels. Kampania internetowa prowadzona jest na serwisach należących między innymi do Agory, Wp.pl, Edipresse i Marquard.

Za przygotowanie kreacji konkursowych odpowiada agencja HypermediaIsobar, za przebieg konkursu na stronie internetowej – agencja Gong, zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, zaś działania public relations wspiera Multi Communications.

Źródło: Bacardi Global Brands

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764