logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Masterchef z okazji 25-lecia Intermarché

  PR 31.08.2022, przeczytano 822 razy
ilustracjastrzałka

Sieć sklepów Intermarché, zrzeszająca blisko 200 niezależnych polskich przedsiębiorców, wraz z marką MasterChef, odpowiedzialną za jeden z najbardziej znanych programów kulinarnych w naszym kraju, w nadchodzącym miesiącu organizuje unikalną akcję promocyjną, w ramach której do odebrania będą profesjonalne noże. To pierwsza tego typu współpraca, dzięki której w Intermarché będzie można zdobyć produkty niedostępne w żadnym innym supermarkecie w Polsce. W ten sposób należący do Grupy Muszkieterów szyld rozpoczyna obchody 25-lecia działalności w Polsce i docenia lojalność swoich klientów, dając im możliwość zebrania kolekcji wyjątkowych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-masterchef-z-okazji-25-lecia-intermarch%C3%A9,397051,artykul.html

Sklepy Intermarché lokalnie oferują nie tylko najwyższej jakości produkty świeże, artykuły spożywcze, kosmetyczne, chemiczne oraz przemysłowe, lecz także organizują wyjątkowe promocje, dbając o jak najlepsze doświadczenia zakupowe każdego z klientów. Sieć zapewnia m.in. szeroki wybór marek własnych, wdrażając nową strategię, której celem jest stworzenie czytelnego systemu skoncentrowanego na kluczowym obszarze, jakim są kategorie świeże. Dostęp do nich jest wyróżnikiem marki, na którym opiera się jej nowy koncept sklepów Power. W ramach współpracy z marką MasterChef Grupa Muszkieterów da klientom możliwość zdobycia noży z wszechstronnej kolekcji MasterChef Performance. Każdy nóż  został indywidualnie zaprojektowany pod kątem określonej funkcji i łączy w sobie najlepsze cechy różnych stylów, dzięki czemu gotowanie staje się prostsze i sprawia, że każdy może poczuć się w swojej kuchni jak profesjonalista. Start kampanii pokrywa się z rozpoczęciem 11. edycji programu telewizyjnego, w którym kucharze-amatorzy rozpoczną walkę o tytuł Mistrza Kuchni.

– Zależy nam, aby każdy z klientów znalazł u nas swoje ulubione produkty w jak najlepszych cenach i chętnie wracał do supermarketów Intermarché. Nasz szyld celebruje właśnie wyjątkową rocznicę 25-lecia obecności w Polsce. Poprzez akcję promocyjną z MasterChefem, będącą jedną z wielu planowanych z tej okazji niespodzianek, chcemy podziękować naszym klientom za ich lojalność i regularne zakupy w sklepach naszej sieci. Ich zadowolenie jest dla nas priorytetem i wierzymy, że docenią tę specjalną promocję, rozpoczynającą kolejne, udane ćwierćwiecze – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché. – Cieszymy się, że możemy oferować naszym klientom unikalne produkty o tak wysokiej jakości. Serdecznie zapraszamy do udziału w akcji.

Na czym polega promocja?

Od 8 września za każde wydane 50 zł sieć Intermarché będzie rozdawać specjalne  znaczki, które będzie można wymienić na nagrody. Zainteresowani kampanią klienci otrzymają kolekcjonerskie karty, które pomogą w zbieraniu naklejek. Wybór noża z profesjonalnej kolekcji zależy od liczby zebranych naklejek, a już 25 znaczków, po dopłacie symbolicznej złotówki, umożliwi odebranie pierwszej nagrody. Akcja potrwa aż 15 tygodni, dlatego klienci Intermarché mają duże szanse na zgromadzenie zestawu produktów.

Źródło: Grupa Muszkieterów

www.muszkieterowie.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764