logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Maxximum możliwości” marki Bosch

  PR 28.11.2014, przeczytano 2493 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosch kolejny raz postawiła na blogerów. Tym razem zaangażowała ich do promowania robotów kuchennych MaxxiMUM wraz z zestawem akcesoriów „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion” oraz "Tasty Moments 5w1". Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań w internecie jest agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-maxximum-mozliwosci-marki-bosch,23361,artykul.html

Inspirując się wielkim sukcesem Ice Bucket Challenge, marka Bosch rzuca kulinarne wyzwanie blogerom. Akcja właśnie wystartowała. Pierwszy z blogerów ma za zadanie przygotować danie z wykorzystaniem robota kuchennego MaxxiMUM i pakietu akcesoriów, a następnie rzucić wyzwanie kolejnemu blogerowi, przesyłając mu przygotowane przez siebie danie. W akcję zaangażowało się 5 blogerów: 

Pierwsze wyzwanie zostało już podjęte: 

Organizatorzy angażują do akcji społeczność: ostatni bloger rzuca wyzwanie fanom marki Bosch na Facebooku www.facebook.com/BoschHomePolska. Uruchomiona została też specjalna aplikacja, dostępna pod linkiem www.maxximumbosch.pl, która na podstawie krótkiego testu pozwala indywidualnie dobrać najbardziej dopasowany do preferencji użytkownika robot MaxxiMUM. Każdego tygodnia aż do zakończenia akcji internauci będą mogli wygrać robot wraz z zestawem akcesoriów. Wystarczy wypełnić test i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego przygotowanie posiłków sprawia Ci radość?”

Kampania „MaxxiMUM możliwości” obejmuje także działania w mediach kulinarnych, kobiecych, lifestyle’owych w prasie oraz w internecie: kampania CPC na wp.pl, Facebooku i GDN, kampania rich media w pakiecie Agora oraz działania w sekcji specjalnej wp.pl http://kuchnia.wp.pl/swietazesmakiem.html

Spot promocyjny robota MaxxiMUM 5:  

Akcję uzupełniają materiały POS. Marka Bosch prowadzi równolegle promocję konsumencką, w ramach której konsument ma 30 dni na wypróbowanie robotów i zwrot sprzętu w przypadku nie spełnienia oczekiwań. 

Źródło: Bosch

www.bosch-home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Porta poszerza zakres współpracy z agencją Bluerank
Marki nawiązały współpracę dwa lata temu i dynamicznie ją rozwijają. Właśnie zdecydowały o przedłużeniu umowy na prowadzenie projektów w zakresie SEO, Social Media i Paid Search oraz o poszerzeniu jej o dodatkowe obszary: Digital Strategy i Marketing Analytics.
TZF Polfa, będąca najstarszym producentem leków w Polsce, została Partnerem Profesjonalnej Dezynfekcji rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy.  W trwającym sezonie wyposaży wszystkie kluby oraz ligową spółkę w bezdotykowe dyspensery oraz płyny dezynfekujące ręce Trisept MAX w zamian za świadczenia promocyjne.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Webinarium: Plotery Mimaki to rozwiązanie dające wiele możliwości
Gospodarka rusza małymi krokami, firmy i klienci coraz bardziej uaktywniają się, szukają pomysłów na ten trudny czas. Jeśli Ty też zadajesz sobie pytania "Co teraz? Jak wyprzedzić konkurencję?" mamy dla Ciebie propozycję.
Promyk nadziei, choć jeszcze nie zielone światło. Tym dla branży targowej jest rządowa zapowiedź kolejnego etapu odblokowywania gospodarki. Już niebawem możliwa będzie bowiem organizacja targów, wystaw i kongresów. - Nie otwieramy jeszcze szampana, bo wciąż jest sporo niewiadomych – mówi Beata Kozyra – prezes Polskiej Izby...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764