logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania „Maxximum możliwości” marki Bosch

  PR 28.11.2014, przeczytano 2558 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosch kolejny raz postawiła na blogerów. Tym razem zaangażowała ich do promowania robotów kuchennych MaxxiMUM wraz z zestawem akcesoriów „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion” oraz "Tasty Moments 5w1". Inicjatorem koncepcji i realizatorem działań w internecie jest agencja INSIGNIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-maxximum-mozliwosci-marki-bosch,23361,artykul.html

Inspirując się wielkim sukcesem Ice Bucket Challenge, marka Bosch rzuca kulinarne wyzwanie blogerom. Akcja właśnie wystartowała. Pierwszy z blogerów ma za zadanie przygotować danie z wykorzystaniem robota kuchennego MaxxiMUM i pakietu akcesoriów, a następnie rzucić wyzwanie kolejnemu blogerowi, przesyłając mu przygotowane przez siebie danie. W akcję zaangażowało się 5 blogerów: 

Pierwsze wyzwanie zostało już podjęte: 

Organizatorzy angażują do akcji społeczność: ostatni bloger rzuca wyzwanie fanom marki Bosch na Facebooku www.facebook.com/BoschHomePolska. Uruchomiona została też specjalna aplikacja, dostępna pod linkiem www.maxximumbosch.pl, która na podstawie krótkiego testu pozwala indywidualnie dobrać najbardziej dopasowany do preferencji użytkownika robot MaxxiMUM. Każdego tygodnia aż do zakończenia akcji internauci będą mogli wygrać robot wraz z zestawem akcesoriów. Wystarczy wypełnić test i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego przygotowanie posiłków sprawia Ci radość?”

Kampania „MaxxiMUM możliwości” obejmuje także działania w mediach kulinarnych, kobiecych, lifestyle’owych w prasie oraz w internecie: kampania CPC na wp.pl, Facebooku i GDN, kampania rich media w pakiecie Agora oraz działania w sekcji specjalnej wp.pl http://kuchnia.wp.pl/swietazesmakiem.html

Spot promocyjny robota MaxxiMUM 5:  

Akcję uzupełniają materiały POS. Marka Bosch prowadzi równolegle promocję konsumencką, w ramach której konsument ma 30 dni na wypróbowanie robotów i zwrot sprzętu w przypadku nie spełnienia oczekiwań. 

Źródło: Bosch

www.bosch-home.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764