logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania mBank: droga po kredyt nie prowadzi przez tor przeszkód

  PR 04.11.2011, przeczytano 1466 razy
ilustracjastrzałka

Największy bank internetowy w Polsce rozpoczyna jesienną kampanię reklamową. W jej pierwszym etapie klienci dowiedzą się, że droga po kredyt nie prowadzi przez tor przeszkód. Obecnie coraz więcej klientów mBanku wnioskuje o kredyty zdalnie, dzięki temu większość pożyczek gotówkowych udzielana jest on-line w 15 minut, bez konieczności wizyty w punkcie sprzedaży czy korzystania z usług kuriera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mbank%3A-droga-po-kredyt-nie-prowadzi-przez-tor-przeszkod,13829,artykul.html

Rozpoczynająca się 24. października kampania reklamowa potrwa do końca roku. W tym czasie bank będzie promować wybrane produkty, wykorzystując wizerunek ekspertów, którzy będą obalać finansowe mity. Na pierwszy ogień idą kredyty konsumpcyjne przez internet, będące specjalnością wirtualnego mBanku. W spocie telewizyjnym bohaterowie udowadniają, że w mBanku droga po kredyt nie prowadzi przez tor przeszkód.

Wszystko dzięki kredytom w ramach "Oferty dla Ciebie", dostępnych dla stałych klientów banku przez internet i telefon. Chcąc otrzymać kredyt gotówkowy, odnawialny lub kartę kredytową, wystarczy zalogować się do serwisu transakcyjnego lub zatelefonować na mLinię. Pieniądze można otrzymać w ciągu 15 minut, bez konieczności podpisywania jakichkolwiek dokumentów. Cały proces odbywa się zdalnie i jest bezpieczny dla klienta.

Kredyty przez internet i telefon w mBanku stają się coraz popularniejsze. – Usprawnienia w procesie kredytowym przez internet oraz udostępnienie klientom kredytu przez telefon spowodowały wzrost liczby kredytów konsumpcyjnych udzielanych zdalnie. W przypadku popularnego kredytu gotówkowego udział ten wzrósł z 50 proc. na początku roku do 80 proc. obecnie – mówi Grażyna Zawisza, zastępca dyrektora Departamentu ds. Kredytów Niehipotecznych i Kart Kredytowych, odpowiedzialna za ofertę mBanku. – Usprawnienia wpłynęły korzystnie na sprzedaż wszystkich kredytów niehipotecznych, która po pierwszej połowie 2011 r. wyniosła 569 mln zł. Postawiliśmy na sprawny proces kredytowy, przyjazny klientom korzystającym z banku zdalnie – ta strategia sprawdziła się, dlatego zamierzamy wdrażać kolejne innowacje usprawnienia dla klientów zainteresowanych kredytami – dodaje Zawisza.

Pierwszy spot reklamowy będzie można zobaczyć w kanałach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN24, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, Polsat News, Polsat Sport, Ale Kino, AXN, Canal+, Canal+ Sport, Comedy Central, VH1, Kino Polska, MTV, National Geographic, Travel Channel, Fox Life, Zone Reality, BBC Entertainment, Kuchnia TV, Discovery Channel. Kreacje promujące kredyt przez internet i telefon będą też widoczne w największych portalach internetowych (Onet, WP, Gazeta, Interia, o2).

Kampanię przygotowano we współpracy z Agencją Ambasada Brand Communication, spot wyreżyserował Michał Sabliński, a wyprodukowała firma Papaya Films. Media w kampanii zakupił dom mediowy MPG.

Rafał Borkowski z mBanku, dyrektor Departamentu Promocji ds. Klientów Dojrzałych i Studentów, zwraca uwagę, że i tym razem mBank konsekwentnie unika korzystania z wizerunku celebrytów w swoich reklamach. - Zmieniliśmy koncepcję naszych reklam i popularne przez wiele lat hasło "sprawdź sam" zastąpiliśmy komunikacją, w której grupa nowych bohaterów sprawdza produkty finansowe na własną rękę, za odbiorców. Taki format zamierzamy też wykorzystać w innych spotach i kreacjach, które przygotowaliśmy w bieżącej odsłonie reklamowej - mówi Borkowski. - Nie zmienia się jednak ogólny wydźwięk reklam mBanku, który od początku tworzy kreacje z humorem, mające zaskoczyć i zachęcić odbiorców do działania - dodaje.

Źródło: mBank

Dodatkowe informacje:

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce, obsługującym 2,7 mln Klientów. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. W niezależnych badaniach i plebiscytach mBank regularnie zdobywa tytuł banku najchętniej polecanego przez Klientów w Polsce (m.in. Audyt Bankowości Detalicznej TNS Pentor za I kwartał 2011 r.). W roku 2011 mBank został także ogłoszony najbardziej przyjaznym bankiem internetowym w prestiżowym plebiscycie „Przyjazny Bank Newsweeka”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764