logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Effie 2018: Kampania Mbank: Rocznik 1999

   27.01.2019, przeczytano 2389 razy

W naszym cyklu prezentującym kampanie nagrodzone podczas XIX edycji Effie Awards dzisiaj Rocznik 1999. Kampania mBanku to próba przełamania trudności w dotarciu do młodego pokolenia z komunikacją marketingową typową dla instytucji finansowych. Czy się udała? Jurorzy Effie Awards byli zdania, że tak...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-effie-2018%3A-kampania-mbank%3A-rocznik-1999,380965,artykul.html

Podsumowanie kampanii

Celem kampanii było pozyskanie młodych ludzi urodzonych w 1999 do grona klientów mBanku. Główne wyzwanie polegało na tym, że do tej grupy nie trafia typowa komunikacja banków oraz w kategorii nie ma dla nich dedykowanych produktów. Komunikacja podkreślała dumę pokolenia 1999 ze swojej tożsamości i unikała generycznego języka sektora finansowego. Dzięki kampanii udało się pozyskać aż o 47% więcej 18-latków niż w roku 2016, a w grupie 13- 20 lat pozyskano o 34% więcej klientów niż w 2016. Dodatkowo, buzz wygenerowany przy okazji komunikacji był aż w 60% pozytywny.

MBANK. ROCZNIK 1999 – KATEGORIA FINANSE

Laudację odczytała Małgorzata Nycz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej, Nationale-Nederlanden

Bank i młodzież. Brzmi jak poważne wyzwanie. W co się ubrać, żeby zostać zauważonym? Gdzie bywać, żeby spotkać tę właściwą osobę? Co powiedzieć, żeby zabrzmiało intrygująco, ale też wiarygodnie? Jak sprawić, żeby druga strona poczuła się wyjątkowo? Jak obudzić emocje, żeby zostać wybranym? Laureaci złotej statuetki EFFIE stworzyli komunikację dla młodych, podbijając ich serca (i portfele). Co więcej, potrafili do nich dotrzeć precyzyjnie, efektywnie realizując założone cele biznesowe. Gratulacje!

Źródło: SKM SAR

www.skmsar.org

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gifts Journal Flesz – czerwiec 2021
Kolejny miesiąc za nami, a to oznacza że czas na kolejne wydanie Gifts Journal Flesza. Co można znaleźć w czerwcowym wydaniu Flesza:
Targi Remaextra we wrześniu – Gifts Journal Flesz – maj 2021
We Fleszu magazynu Gifts Journal prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w majowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - kwiecień 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w kwietniowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz - marzec 2021
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów. Co można znaleźć w marcowym wydaniu Flesza:
Gifts Journal Flesz – grudzień 2020
W najnowszym Fleszu prezentowana jest comiesięczna dawka newsów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764