logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mbank: Odetchnij pełną piersią

  PR 27.10.2016, przeczytano 593 razy

Kampania mBanku wspiera klientki w podjęciu decyzji o ubezpieczeniu się na wypadek zachorowania na nowotwór złośliwy piersi. Działania są skierowane do kobiet, które w natłoku obowiązków zapominają czasem o zaopiekowaniu się sobą. Kampania potrwa do końca listopada tego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mbank%3A-odetchnij-pelna-piersia,30364,artykul.html

Kampania skierowana jest do aktywnych i nowoczesnych kobiet, które z uwagi na natłok obowiązków zapominają niekiedy o własnym zdrowiu. Tymczasem rak piersi jest najczęstszym nowotworem diagnozowanym u kobiet w Polsce. Niektóre dane mówią o ponad 16 tys. przypadków rocznie. Ponadto, zdecydowana większość pacjentek jest diagnozowana już w zaawansowanym stadium choroby, podczas gdy wczesna diagnoza daje bardzo duże szanse na całkowite wyleczenie. Niestety, w Polsce z bezpłatnej  mammografii korzysta wciąż jedynie ok. 25 proc. kobiet. Dlatego działania przypominające o istnieniu tego zjawiska mają niebagatelne znaczenie.

- Ministerstwo Zdrowia ogłosiło październik miesiącem walki z rakiem piersi. To najczęściej występujący nowotwór u kobiet. W całym kraju odbywają się akcje profilaktyczne. Poświęcając chwilę na zastanowienie się nad stanem swojego zdrowia warto też pomyśleć o zabezpieczeniu siebie i rodziny na wypadek zachorowania. W mBanku odpowiedzią na tę potrzebę jest ubezpieczenie mWaleczni – mówi Tomasz Raczyński, wicedyrektor departamentu ubezpieczeń w mBanku.

Choć komunikacja kampanii odnosi się do raka piersi to zakres ubezpieczenia jest znacznie szerszy. Produkt skierowany jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn i obejmuje długą listę nowotworów złośliwych.

- Wybraliśmy przede wszystkim nowotwory złośliwe, te najczęstsze i z przerzutami, więc najbardziej niebezpieczne, gdyż nie przeżywa ich blisko połowa chorujących. Ich leczenie jest długotrwałe i wyczerpujące, a więc potrzebny jest dodatkowy zastrzyk gotówki, na przykład na zrekompensowanie zmniejszonych dochodów, pokrycie kosztów konsultacji medycznych, badań ambulatoryjnych, opiekę w domy czy pomoc psychologa - mówi Marta Domańska-Trzaskoma, AXA Direct Polska Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży i Innowacji.

Ubezpieczenie spośród podobnych ofert wyróżnia prosta konstrukcja. Produkt dostępny jest w trzech wariantach. W najniższym wariancie ubezpieczenie dostępne jest od 9,99 zł miesięcznie, a w najwyższym od 19,99 zł. Natomiast maksymalna kwota jaka może zostać wypłacona klientowi, w sytuacji otrzymania diagnozy, to 100 tys. zł. Klient sam decyduje na co przeznaczy te środki.

Aby przystąpić do ubezpieczenia wystarczy wypełnić wniosek w serwisie internetowym banku. Miesięczna opłata wyliczana jest podczas przystępowania do ubezpieczenia i nie zmienia się wraz z wiekiem. Nie trzeba o niej także pamiętać, ponieważ jest automatycznie pobierana z rachunku. Produkt powstał we współpracy z firmą ubezpieczeniową AXA, która jest też współorganizatorem wszystkich działań.

Źródło: mBank

www.mbank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764