logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mentos Say Hello: Wakacyjne tournée po Polsce

  PR 16.07.2018, przeczytano 909 razy
ilustracjastrzałka

To główny punkt kampanii promocyjnej nowej edycji Mentos Say Hello, która odbędzie się w popularnych turystycznych miejscowościach. Akcja połączona z samplingiem będzie dodatkowo wspierana przez ekipy Radia Eska, które sprawdzą, jakie emocje towarzyszą Polakom w czasie wakacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mentos-say-hello%3A-wakacyjne-tourn%C3%A9e-po-polsce,37255,artykul.html

Tournée po Polsce promuje nową edycję Mentos Say Hello, czyli cukierków z nadrukowanymi emotikonkami. Mają one pomagać ludziom w poznawaniu nowych osób i dzieleniu się pozytywnymi uczuciami. Letnia akcja Mentos to kontynuacja marketingowych i wizerunkowych działań, które zostały zapoczątkowane w zeszłym roku i cieszyły się dużą popularnością wśród konsumentów. Podczas ubiegłorocznej edycji ekipa Mentos Say Hello odwiedziła 9 miast w Polsce rozdając ponad 40 tysięcy produktów, dzięki którym ponad milion osób nawiązało nowe znajomości. W tym roku Perfetti Van Melle, producent cukierków Mentos, będzie częstować konsumentów nowym produktem w Trójmieście (6-7.07), Półwyspie Helskim (14-15.07), Płocku (27-28.07), Katowicach (3-4.08.), Wrocławiu, (4.08), Warszawie (11-12.08.) i Krakowie (17-18.08.).

Marka Mentos jest również sponsorem największej letniej akcji radia Eska – Eska Summer City. Mobilne zespoły Eski przez 10 tygodni odwiedzą  popularne wakacyjne miejscowości przy okazji odbywających się tam imprez. Organizatorzy wybrali te miejsca, gdzie Polacy najchętniej spędzają wakacyjny czas. Zespoły Eski stacjonują w 15 miastach - Lublinie, Rzeszowie, Warszawie, Krakowie, Sosnowcu, Białystoku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Toruniu, Bydgoszczy, Olsztynie, Trójmieście, Koszalinie i Szczecinie. Stamtąd ekipy Eska Summer City będą się codziennie przemieszczać w poszukiwaniu ciekawych eventów, festiwali bądź wydarzeń sportowych, gdzie będą m.in. częstować uczestników cukierkami Mentos Say Hello oraz zachęcać ich do jak najbardziej kreatywnego pokazywania swoich emocji. Dodatkowo na stronie Eska Summer City ruszył konkurs, w którym można wygrać 500 zł. Wystarczy wybrać jeden z emotikonów pojawiających się na cukierkach i zrobić zdjęcie z odwzorowującą go buźką. Letnia trasa Mentos zostanie zwieńczona kampanią telewizyjną, która ruszy pod koniec sierpnia.

Droga pełna sukcesów i nowych przyjaźni

Organizatorzy liczą na powtórzenie sukcesu poprzedniej edycji. Zeszłoroczna kampania Say Hello, podczas której przypadkowe osoby były zachęcane do wykonywania zadań nadrukowanych na cukierkach ułatwiających nawiązanie nowych znajomości, spotkała się z niezwykle ciepłym przyjęciem. Ludzie bardzo chętnie włączali się do zabawy, a dzięki kampanii doszło nawet do zaręczyn.

Zeszłoroczna akcja z pierwszą edycją Say Hello okazała się strzałem w dziesiątkę. Wszyscy chętnie próbowali nowego produktu oraz brali udział w różnych zadaniach przygotowanych przez nasze ekipy i przedstawicieli Eski. Sukces kampanii przełożył się również na dobre wyniki sprzedaży, dlatego w tym roku będziemy ją kontynuować z jeszcze większym rozmachem, bo jak widać dobry pomysł połączony z prowadzonym na szeroką skalę samplingiem przynosi korzystne rezultaty. Takie działania pozwalają nam też dotrzeć bezpośrednio do ważnej dla nas grupy docelowej i zachęcić ją do skorzystania z naszej oferty  – komentuje Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager w Perfetti Van Melle Polska.

Źródło: Perfetti Van Melle Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764