logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mozaiki Kraków: 1% dla XII Dzielnicy

  PR 19.04.2022, przeczytano 542 razy
ilustracjastrzałka

Galeria MOZAIKA przywiązuje dużą wagę do relacji z lokalną społecznością Prokocimia i Bieżanowa. W okresie rozliczeń PIT zainicjowała kampanię, którą wspiera lokalne organizacje pożytku publicznego (OPP) i zachęca do przekazania im 1 proc. podatków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mozaiki-krakow%3A-1procent-dla-xii-dzielnicy,395556,artykul.html

- Jesteśmy przekonani, że miejscowe organizacje są odpowiednim beneficjentem tych środków, jako że mają bliski kontakt z miejscową społecznością, znają jej potrzeby i wykonują wspaniałą pracę na jej rzecz. To bardzo wiarygodne podmioty, znajdujące się na oficjalnej liście OPP. Dlatego postanowiliśmy im pomóc w tym ważnym dla nich okresie, promując „po sąsiedzku" w naszej kampanii. Oczywiście nieodpłatnie - mówi Joanna Kwolek, dyrektor Mozaiki Kraków.

Organizatorzy kampanii tłumaczą: Obecnie nasze deklaracje PIT są generowane automatycznie. Wielu podatników nie wykonuje w związku z tym żadnych działań. Warto jednak zastanowić się nad tym, do kogo trafia nasz 1%. Bywa, że są to ogólnopolskie organizacje o większej sile przebicia, kiedyś zaznaczone automatycznie w bezpłatnym programie do rozliczania PIT. I podpowiadają: Działaj lokalnie!

W ramach kampanii MOZAIKA prezentuje na swoim terenie plansze informacyjne, przybliżające profil działania partnerów akcji. Znajdują się na nich także dane kontaktowe i numer KRS danej organizacji. Elementem kampanii są też zachęcające do akcji naklejki z kodem QR, rozlokowane na pasażu galerii. Kod kieruje do strony internetowej MOZAIKI, na której odbiorcy mogą zapoznać się z dodatkowymi informacjami oraz pobrać plik PDF ze wszystkimi prezentowanymi planszami. Organizacje będą również prezentowane w mediach społecznościowych Mozaiki, tj. profilach na Facebooku i Instagramie.

To już kolejna akcja MOZAIKI na rzecz miejscowej społeczności. W grudniu ub. roku galeria pomogła miejscowym seniorom sfinansować i zrealizować przedświąteczne zakupy, a także wyposażyła w sprzęt elektroniczny świetlicę pobliskiego Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego. Zorganizowała również spotkanie „po sąsiedzku", na które zaprosiła dzielnicowych radnych, przedstawicieli stowarzyszeń i fundacji, a także klubów sportowych i organizacji działających na rzecz edukacji, kultury i promocji Prokocimia i Bieżanowa.

O GALERII MOZAIKA

Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim - bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.

Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.

4FI - polsko-niemiecka grupa inwestycyjna - stworzyła MOZAIKĘ po przejęciu obiektu od TESCO. W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami.

Źródło: 4FI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764