logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mozaiki Kraków: 1% dla XII Dzielnicy

  PR 19.04.2022, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Galeria MOZAIKA przywiązuje dużą wagę do relacji z lokalną społecznością Prokocimia i Bieżanowa. W okresie rozliczeń PIT zainicjowała kampanię, którą wspiera lokalne organizacje pożytku publicznego (OPP) i zachęca do przekazania im 1 proc. podatków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mozaiki-krakow%3A-1procent-dla-xii-dzielnicy,395556,artykul.html

- Jesteśmy przekonani, że miejscowe organizacje są odpowiednim beneficjentem tych środków, jako że mają bliski kontakt z miejscową społecznością, znają jej potrzeby i wykonują wspaniałą pracę na jej rzecz. To bardzo wiarygodne podmioty, znajdujące się na oficjalnej liście OPP. Dlatego postanowiliśmy im pomóc w tym ważnym dla nich okresie, promując „po sąsiedzku" w naszej kampanii. Oczywiście nieodpłatnie - mówi Joanna Kwolek, dyrektor Mozaiki Kraków.

Organizatorzy kampanii tłumaczą: Obecnie nasze deklaracje PIT są generowane automatycznie. Wielu podatników nie wykonuje w związku z tym żadnych działań. Warto jednak zastanowić się nad tym, do kogo trafia nasz 1%. Bywa, że są to ogólnopolskie organizacje o większej sile przebicia, kiedyś zaznaczone automatycznie w bezpłatnym programie do rozliczania PIT. I podpowiadają: Działaj lokalnie!

W ramach kampanii MOZAIKA prezentuje na swoim terenie plansze informacyjne, przybliżające profil działania partnerów akcji. Znajdują się na nich także dane kontaktowe i numer KRS danej organizacji. Elementem kampanii są też zachęcające do akcji naklejki z kodem QR, rozlokowane na pasażu galerii. Kod kieruje do strony internetowej MOZAIKI, na której odbiorcy mogą zapoznać się z dodatkowymi informacjami oraz pobrać plik PDF ze wszystkimi prezentowanymi planszami. Organizacje będą również prezentowane w mediach społecznościowych Mozaiki, tj. profilach na Facebooku i Instagramie.

To już kolejna akcja MOZAIKI na rzecz miejscowej społeczności. W grudniu ub. roku galeria pomogła miejscowym seniorom sfinansować i zrealizować przedświąteczne zakupy, a także wyposażyła w sprzęt elektroniczny świetlicę pobliskiego Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego. Zorganizowała również spotkanie „po sąsiedzku", na które zaprosiła dzielnicowych radnych, przedstawicieli stowarzyszeń i fundacji, a także klubów sportowych i organizacji działających na rzecz edukacji, kultury i promocji Prokocimia i Bieżanowa.

O GALERII MOZAIKA

Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim - bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.

Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.

4FI - polsko-niemiecka grupa inwestycyjna - stworzyła MOZAIKĘ po przejęciu obiektu od TESCO. W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami.

Źródło: 4FI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764