logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mozaiki Kraków: 1% dla XII Dzielnicy

  PR 19.04.2022, przeczytano 855 razy
ilustracjastrzałka

Galeria MOZAIKA przywiązuje dużą wagę do relacji z lokalną społecznością Prokocimia i Bieżanowa. W okresie rozliczeń PIT zainicjowała kampanię, którą wspiera lokalne organizacje pożytku publicznego (OPP) i zachęca do przekazania im 1 proc. podatków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mozaiki-krakow%3A-1procent-dla-xii-dzielnicy,395556,artykul.html

- Jesteśmy przekonani, że miejscowe organizacje są odpowiednim beneficjentem tych środków, jako że mają bliski kontakt z miejscową społecznością, znają jej potrzeby i wykonują wspaniałą pracę na jej rzecz. To bardzo wiarygodne podmioty, znajdujące się na oficjalnej liście OPP. Dlatego postanowiliśmy im pomóc w tym ważnym dla nich okresie, promując „po sąsiedzku" w naszej kampanii. Oczywiście nieodpłatnie - mówi Joanna Kwolek, dyrektor Mozaiki Kraków.

Organizatorzy kampanii tłumaczą: Obecnie nasze deklaracje PIT są generowane automatycznie. Wielu podatników nie wykonuje w związku z tym żadnych działań. Warto jednak zastanowić się nad tym, do kogo trafia nasz 1%. Bywa, że są to ogólnopolskie organizacje o większej sile przebicia, kiedyś zaznaczone automatycznie w bezpłatnym programie do rozliczania PIT. I podpowiadają: Działaj lokalnie!

W ramach kampanii MOZAIKA prezentuje na swoim terenie plansze informacyjne, przybliżające profil działania partnerów akcji. Znajdują się na nich także dane kontaktowe i numer KRS danej organizacji. Elementem kampanii są też zachęcające do akcji naklejki z kodem QR, rozlokowane na pasażu galerii. Kod kieruje do strony internetowej MOZAIKI, na której odbiorcy mogą zapoznać się z dodatkowymi informacjami oraz pobrać plik PDF ze wszystkimi prezentowanymi planszami. Organizacje będą również prezentowane w mediach społecznościowych Mozaiki, tj. profilach na Facebooku i Instagramie.

To już kolejna akcja MOZAIKI na rzecz miejscowej społeczności. W grudniu ub. roku galeria pomogła miejscowym seniorom sfinansować i zrealizować przedświąteczne zakupy, a także wyposażyła w sprzęt elektroniczny świetlicę pobliskiego Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego. Zorganizowała również spotkanie „po sąsiedzku", na które zaprosiła dzielnicowych radnych, przedstawicieli stowarzyszeń i fundacji, a także klubów sportowych i organizacji działających na rzecz edukacji, kultury i promocji Prokocimia i Bieżanowa.

O GALERII MOZAIKA

Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim - bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.

Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.

4FI - polsko-niemiecka grupa inwestycyjna - stworzyła MOZAIKĘ po przejęciu obiektu od TESCO. W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami.

Źródło: 4FI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764