logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Mozaiki Kraków: 1% dla XII Dzielnicy

  PR 19.04.2022, przeczytano 857 razy
ilustracjastrzałka

Galeria MOZAIKA przywiązuje dużą wagę do relacji z lokalną społecznością Prokocimia i Bieżanowa. W okresie rozliczeń PIT zainicjowała kampanię, którą wspiera lokalne organizacje pożytku publicznego (OPP) i zachęca do przekazania im 1 proc. podatków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-mozaiki-krakow%3A-1procent-dla-xii-dzielnicy,395556,artykul.html

- Jesteśmy przekonani, że miejscowe organizacje są odpowiednim beneficjentem tych środków, jako że mają bliski kontakt z miejscową społecznością, znają jej potrzeby i wykonują wspaniałą pracę na jej rzecz. To bardzo wiarygodne podmioty, znajdujące się na oficjalnej liście OPP. Dlatego postanowiliśmy im pomóc w tym ważnym dla nich okresie, promując „po sąsiedzku" w naszej kampanii. Oczywiście nieodpłatnie - mówi Joanna Kwolek, dyrektor Mozaiki Kraków.

Organizatorzy kampanii tłumaczą: Obecnie nasze deklaracje PIT są generowane automatycznie. Wielu podatników nie wykonuje w związku z tym żadnych działań. Warto jednak zastanowić się nad tym, do kogo trafia nasz 1%. Bywa, że są to ogólnopolskie organizacje o większej sile przebicia, kiedyś zaznaczone automatycznie w bezpłatnym programie do rozliczania PIT. I podpowiadają: Działaj lokalnie!

W ramach kampanii MOZAIKA prezentuje na swoim terenie plansze informacyjne, przybliżające profil działania partnerów akcji. Znajdują się na nich także dane kontaktowe i numer KRS danej organizacji. Elementem kampanii są też zachęcające do akcji naklejki z kodem QR, rozlokowane na pasażu galerii. Kod kieruje do strony internetowej MOZAIKI, na której odbiorcy mogą zapoznać się z dodatkowymi informacjami oraz pobrać plik PDF ze wszystkimi prezentowanymi planszami. Organizacje będą również prezentowane w mediach społecznościowych Mozaiki, tj. profilach na Facebooku i Instagramie.

To już kolejna akcja MOZAIKI na rzecz miejscowej społeczności. W grudniu ub. roku galeria pomogła miejscowym seniorom sfinansować i zrealizować przedświąteczne zakupy, a także wyposażyła w sprzęt elektroniczny świetlicę pobliskiego Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego. Zorganizowała również spotkanie „po sąsiedzku", na które zaprosiła dzielnicowych radnych, przedstawicieli stowarzyszeń i fundacji, a także klubów sportowych i organizacji działających na rzecz edukacji, kultury i promocji Prokocimia i Bieżanowa.

O GALERII MOZAIKA

Mozaika jest położona w krakowskiej dzielnicy Bieżanów-Prokocim - bardzo uczęszczanej i świetnie skomunikowanej części miasta, przy trasie w kierunku Wieliczki. Z doskonałym dostępem do komunikacji miejskiej, w tym tramwajowej, a także indywidualnej samochodowej. Pobliski węzeł autostradowy A4 znacznie powiększa strefę zasięgu centrum. Klientami Mozaiki będą więc nie tylko mieszkańcy ok. 65-tysięcznej XII dzielnicy miasta, lecz także osoby często tędy przejeżdżające.

Dla satysfakcji klientów wśród najważniejszych najemców MOZAIKI są: nowoczesny sklep Kaufland o pow. 7 400 m kw., duży market budowlany OBI, a także kilku innych wiodących najemców, w tym: Rossmann, Deichmann, RTV Euro AGD, Maxi Zoo. W MOZAICE znajduje się także strefa food court, w której klienci znajdą nowoczesne koncepty gastronomiczne.

4FI - polsko-niemiecka grupa inwestycyjna - stworzyła MOZAIKĘ po przejęciu obiektu od TESCO. W procesie zmian lokalny zespół 4FI wspierany był przez BNP Paribas Real Estate Poland, który odpowiada za wynajem i zarządzanie nieruchomościami.

Źródło: 4FI

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764