logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Multisport z zasięgiem 8 mln odbiorców

  PR 14.09.2020, przeczytano 828 razy
ilustracja

Pozwolili odsapnąć domowym trenerom, a wannę zamienili na basen olimplijski. Kampania edukacyjno-wizerunkowa „Dobrze, że jesteś!” promująca bezpieczną aktywność fizyczną w obiektach sportowych dotarła do blisko 8 milionów odbiorców, wspierając użytkowników i partnerów sportowych Programu MultiSport.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-multisport-z-zasiegiem-8-mln-odbiorcow,388432,artykul.html

Wakacyjna odsłona kampanii „Dobrze, że jesteś!” marki MultiSport została uruchomiona w lipcu br. a jej celem była promocja aktywności fizycznej w ponownie otwartych obiektach sportowo-rekreacyjnych    oraz budowanie świadomości na temat bezpieczeństwa i zasad sanitarnych obowiązujących w tych obiektach. Idea kampanii bazowała na humorystycznym wspomnieniu aktywności fizycznej z czasów lockdownu. Projekt prowadzony był na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawiły się m.in. w warszawskim metrze, na wiatach przystankowych oraz w serwisie OLX, jako niestandardowe ogłoszenia aukcyjne. Użytkownicy serwisu poszukujący akcesoriów sportowych mogli natrafić na m.in. domowe hantle w postaci butelek z wodą czy świeżo wypraną maskotkę służącą za domowego sparring partnera w czasie społecznej (i sportowej) izolacji.

ilustracjastrzałka

Hasło wakacyjnej odsłony kampanii i zaplanowane w tym okresie działania reklamowe nawiązywały do „Letniej Gry MultiSport”, która w okresie wakacyjnym skutecznie zachęcała użytkowników MS do aktywności fizycznej w obiektach sportowych. W tym samym czasie w ramach grywalizacji MultiSportowcy zbierali punkty za aktywność, które następnie wymieniali na nagrody takie jak np. akcesoria sportowe czy bony na zakupy do znanych sklepów. Zebrane punkty można było przeznaczyć również na akcje charytatywne, dzięki przekazywanym przez użytkowników kart MultiSport punktom, pomoc otrzymają: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Starachowicach, Placówka Opiekuńczo-Terapeutyczna w Kazimierzy Wielkiej, Fundacja Psierociniec, Fundacja Zwierzęca Polana oraz Wspólnota Sant'Egidio.

Przekazy kampanii „Dobrze, że jesteś!” wzmocniły działania PR i artykuły content marketingowe w największych mediach online w Polsce. Wszystkie publikacje oparte były na opiniach ekspertów z dziedziny medycyny i psychologii  oraz licznych badaniach naukowych, dzięki czemu stały się tematem prawie 900 publikacji zwracających uwagę na potrzebę i bezpieczeństwo kontynuowania aktywności fizycznej w czasie pandemii. Z materiałów edukacyjnych przez cały okres kampanii mogli korzystać również partnerzy Programu MultiSport, udostępniając je w swoich kanałach social media, zwiększając przy tym zasięg głównego przekazu.

ilustracjastrzałka

- Badania przeprowadzone wśród posiadaczy kart MultiSport pokazały, że znakomita większość z nich ćwiczy w czasie pandemii przede wszystkim dla zdrowia i poprawy samopoczucia. Aktywność fizyczna to istotny czynnik budowania zdrowia społecznego i odporności organizmu, co w obecnej sytuacji ma szczególne znaczenie. Dlatego pragniemy kontynuować działania komunikacyjne, oparte na wiedzy ekspertów, które będą wspierać aktywny styl życia Polaków i działalność obiektów sportowych, przypominając o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa. We wrześniu rozpoczynamy też nową kampanię Programu MultiSport, która będzie promować m.in. różnorodne dyscypliny sportowe  – mówi Adam Radzki, Członek Zarządu Benefit Systems.

Wakacyjna odsłona kampanii „Dobrze, że jesteś!” została zrealizowana we współpracy Benefit Systems, agencji kreatywnej NAV agency oraz agencji digitalowej Mint Media.

Źródło: Benefit Systems S.A.

www.benefitsystems.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764