logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Musztard i Sosów Kieleckich: Optima dla Społem

  PR 05.05.2016, przeczytano 1526 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem maja ruszyła  akcja promocyjna Musztard oraz Keczupów Kieleckich. Kampania pod hasłem „Duet pełen smaku” promuje musztardę oraz keczup  w wygodnych, plastikowych opakowaniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-musztard-i-sosow-kieleckich%3A-optima-dla-spolem,28437,artykul.html

Kampania skierowana jest do młodszej grupy konsumentów, która ceni zarówno dobry smak jak również wygodę użytkowania, dlatego Musztardy i Ketchupy Kieleckie  to idealna propozycja na wiosenny piknik lub grill.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada Optima Marketing Group, spot wyprodukowała Papaya Films. Akcja promocyjna swoim zasięgiem obejmie TV, internet, prasę, materiały POS w punktach sprzedaży oraz outdoor.

Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764