logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Muzeum Generała Kuklińskiego

  PR 18.10.2018, przeczytano 403 razy
ilustracjastrzałka

Jedyne muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce i Europie wystartowało ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Spoty reklamowe muzeum będą wyświetlane w metrze warszawskim na dużych ekranach Infoscreen. Spot kierowany jest do młodych ludzi, ma na celu przybliżenie im sylwetki Generała Kuklińskiego i zaproszenie ich do odwiedzenia jego muzeum, w którym dzięki nowoczesnym systemom audiowizualnym i goglom VR mogą wcielić się postać najsłynniejszego polskiego agenta o pseudonimie Jack Strong.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-muzeum-generala-kuklinskiego,379795,artykul.html

Spot został zrealizowany we własnym zakresie, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media People. Kampania potrwa do końca października.

Izba Pamięci Generała Kuklińskiego to unikalna ekspozycja muzealna dokumentująca bezprecedensową misję wywiadowczą Ryszarda Kuklińskiego, bohatera Polski i Ameryki, pierwszego Oficera Wojska Polskiego w NATO, który ryzykując swoje życie i własnej rodziny, podjął samotną walkę z sowieckim okupantem.

Muzeum mieści się przy ul. Kanonii 20/22 w Warszawie. Można je zwiedzać 5 dni w tygodniu – od środy do niedzieli.  Posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Zwiedzanie jest bezpłatne.

Źródło: Izba Pamięci Generała Kuklińskiego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764