W czerwcu otwarcie 12. multimarketu Jula w Polsce w kieleckiej Galerii Echo. Kampania marketingowa towarzysząca otwarciu skupi się na przedstawieniu mieszkańcom Kielc i okolic niezwykłej jak na Polskę oferty sklepu. Różnorodność produktową sieć pokaże m.in. poprzez innowacyjną kampanię mobilnych gablot z produktami z asortymentu multimarketu.
Podczas każdego z kolejnych otwarć JULA przedstawia swój multimarket mieszkańcom danego regionu. Tym razem, tak jak i poprzednio, marketingowe wsparcie będzie prowadzone wielokanałowo – od reklam w prasie (wydania regionalne Gazeta Wyborcza i Fakt oraz Echo Dnia) i radiu poprzez działania niestandardowe. Najbardziej innowacyjnie zapowiada się kampania mobilna – czyli mobilne gabloty, dzięki którym mieszkańcy Kielc będą mogli zapoznać się z przykładowymi produktami z oferty multimarketu. Ekspozycja będzie przemieszczała się po mieście przez dwa tygodnie, a w gablotach wystawione zostaną popularne i lubiane przez konsumentów z innych miast produkty z 8 kategorii tematycznych, na które podzielony został sklep. Działania te mają charakter kampanii wiedzowej, co w przypadku pierwszego sklepu sieci Jula w Kielcach realizuje założenia komunikacji wizerunkowej jak i produktowej.
Kampanię na terenie Kielc prowadzi agencja Youngers na zlecenie domu mediowego Equinox Warsaw.
Źródło: Jula