logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania na otwarcie Jula w Kielcach

  PR 09.06.2015, przeczytano 1445 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu otwarcie 12. multimarketu Jula w Polsce w kieleckiej Galerii Echo. Kampania marketingowa towarzysząca otwarciu skupi się na przedstawieniu mieszkańcom Kielc i okolic niezwykłej jak na Polskę oferty sklepu. Różnorodność produktową sieć pokaże m.in. poprzez innowacyjną kampanię mobilnych gablot z produktami z asortymentu multimarketu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-na-otwarcie-jula-w-kielcach,25087,artykul.html

Podczas każdego z kolejnych otwarć JULA przedstawia swój multimarket mieszkańcom danego regionu. Tym razem, tak jak i poprzednio, marketingowe wsparcie będzie prowadzone wielokanałowo – od reklam w prasie (wydania regionalne Gazeta Wyborcza i Fakt oraz Echo Dnia) i radiu poprzez działania niestandardowe.  Najbardziej innowacyjnie zapowiada się kampania mobilna – czyli mobilne gabloty, dzięki którym mieszkańcy Kielc będą mogli zapoznać się z przykładowymi produktami z oferty multimarketu. Ekspozycja będzie przemieszczała się po mieście przez dwa tygodnie, a w gablotach wystawione zostaną popularne i lubiane przez konsumentów z innych miast produkty z 8 kategorii tematycznych, na które podzielony został sklep. Działania te mają  charakter kampanii wiedzowej, co w przypadku pierwszego sklepu sieci Jula w Kielcach realizuje założenia komunikacji wizerunkowej jak i produktowej.

Kampanię na terenie Kielc prowadzi agencja Youngers na zlecenie domu mediowego Equinox Warsaw.

Źródło: Jula

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764