logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Nałęczowianki z odświeżonym wizerunkiem

  PR 18.02.2019, przeczytano 1518 razy

Nowoczesność zakorzeniona w tradycji – oto nowy, odświeżony wizerunek wody mineralnej Nałęczowianka. Rebrandingowi towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-naleczowianki-z-odswiezonym-wizerunkiem,381297,artykul.html

Nałęczowianka zdecydowała się na zmiany, dzięki którym butelka wody mineralnej tej marki jeszcze bardziej będzie się wyróżniać na sklepowych półkach. Na nowym projekcie etykiety wyeksponowano hasło „Nał”. Nawiązaniem do tradycji jest natomiast symbol Nałęczowa i data 1817, kiedy to zbadano właściwości nałęczowskich wód. W ten sposób marka postawiła na nowoczesny design z jednoczesnym podkreśleniem źródła, z którego pochodzi woda.

Rebrandingowi Nałęczowianki towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest hasło „Miej w sobie pragnienie!”. Marka przekonuje bowiem, że warto wierzyć w siebie, próbować nowych rzeczy i przekraczać własne granice, by uwolnić cały swój potencjał, ale równocześnie należy dbać też o odpowiednie nawodnienie. Ogólnopolska kampania reklamowa obejmować będzie m.in.: telewizję, kina, outdoor, VOD i media społecznościowe. Jednym z elementów są dynamiczne spoty reklamowe, których bohaterami są osoby mające różne pasje takie, jak taniec, motoryzacja czy gra na perkusji. Kreacją kampanii zajęła się agencja Przestrzeń, natomiast planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Wavemaker.

Oprócz zmiany szaty graficznej, Nałęczowianka wprowadza także innowacje w ramach segmentu małych formatów, m.in. wodę niegazowaną 0,33l, wodę delikatnie gazowaną 0,5l i czteropak wody niegazowanej 0,5l.

Źródło: Nestlé Polska S.A.

www.nestle.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764