logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Nationale-Nederlanden „Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata”

  PR 06.09.2019, przeczytano 1030 razy
ilustracja

1 września ruszyła nowa kampania reklamowa Nationale-Nederlanden, promująca ubezpieczenie na dziecięce wypadki. W spocie firma przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą. Akcja obejmuje działania w telewizji i internecie oraz współpracę z placówkami Medicover.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nationale-nederlanden-_ubezpiecz-jak-ojciec%2C-baw-sie-jak-tata_,383875,artykul.html

- Jako firma ubezpieczeniowa naszą komunikację budujemy wokół zagadnień dotyczących rodziny. Tegoroczne działania poświęciliśmy roli współczesnego ojca w życiu dziecka. W najnowszej kampanii chcemy pokazać, że mężczyźni lubią aktywnie spędzać czas z dzieckiem. Jednocześnie nie brakuje im pomysłów oraz energii na wspólną zabawę i szaleństwa – mówi Edyta Fundowicz, dyrektor ds. marketingu i produktów w Nationale-Nederlanden.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot telewizyjny, w którym ubezpieczyciel zwraca uwagę, że czas wspólnie spędzany z dzieckiem to również przestrzeń na wygłupy. Jednak zabawy i partnerskie relacje nie zwalniają rodzica z bycia odpowiedzialnym i zapobiegliwym.

Bohaterami reklamy jest dziewczynka oraz jej ojciec. Podczas beztroskich wygłupów i tańców dziecko ulega kontuzji. Reklamie towarzyszy hasło: „Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata”. W ten sposób ubezpieczyciel chce podkreślić, że w razie nieszczęśliwego wypadku Nationale-Nederlanden oferuje wsparcie, zapewniając chociażby rehabilitacje i opiekę pielęgniarską.

10- i 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane będą m.in. w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie (m.in.: Onet, WP). Akcja promowana będzie także w mediach społecznościowych oraz w placówkach Medicover.

Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB, a produkcję CutCut Production House. Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy WaveMaker oraz PHD. Wszelkie aktywności reklamowe w ramach kampanii potrwają do końca roku.

Źródło: Nationale-Nederlanden

www.nn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764