logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Nest Banku ze złotem w Eventiada Ipra Golden World Awards

  PR 23.11.2017, przeczytano 779 razy
ilustracjastrzałka

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 listopada w Moskwie poznaliśmy laureatów 6. edycji Eventiada IPRA GWA 2017. W jednej z najbardziej prestiżowych kategorii - Best Communications Strategy - złotą statuetkę otrzymał projekt Nest Banku promujący wartości bezpieczeństwa rodziny: Superfotelik – chroni na bank! Za realizację kampanii odpowiedzialna była agencja Made in PR. Jury wyróżniło kampanię za innowacyjne podejście do tematu bezpieczeństwa oraz za wykorzystanie bogatej palety niestandardowych narzędzi i kanałów komunikacji, niespotykanych dotychczas w branży finansowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nest-banku-ze-zlotem-w-eventiada-ipra-golden-world-awards,34590,artykul.html

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 11 krajów - Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również częścią Leadership Dialogue Forum - największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Zainaugurowana w czerwcu 2017 r. kampania edukacyjna „Superfotelik – chroni na bank!” stanowiła kolejną odsłonę działań wizerunkowych jednej z najbardziej docenianych marek bankowych na naszym rynku. Towarzyszył jej launch pierwszego na rynku bezpłatnego kredytu na foteliki samochodowe.

- We wszystkich działaniach podejmowanych przez Nest Bank staramy się realizować wartości naszej marki. Bezpieczeństwo jest najważniejszą z nich – mówi Maciej Pichlak, Dyrektor Marketingu Nest Banku. – W kampanii Superfotelik – chroni na bank! zdiagnozowaliśmy ważny problem społeczny i po raz pierwszy na polskim rynku finansowym podeszliśmy do niego kompleksowo. Zaoferowaliśmy szeroko zakrojone działania edukacyjne, ale i specjalnie stworzony produkt - bezpłatny kredyt na fotelik samochodowy. Dzięki konsekwencji i spójności udało się nam wzmocnić wizerunek naszej marki jako opiekuńczej, a jednocześnie realnie wpływać na bezpieczeństwo dzieci. Prestiżowe wyróżnienie Eventiada IPRA Golden World Awards pokazuje, że obraliśmy słuszną i efektywną strategię  – dodaje Maciej Pichlak.

- Pierwsze miejsce w najbardziej prestiżowej kategorii konkursu Eventiada IPRA GWA to bardzo duże wyróżnienie dla naszej agencji. Pokazuje, że dobrze opracowana strategia i osiągane dzięki temu efekty są doceniane na całym świecie. Nagroda cieszy tym bardziej, że konkurencyjne koncepty były również realizowane na bardzo wysokim poziomie, a ocen dokonywali międzynarodowi czołowi eksperci PR. Odzwierciedla to nieustający rozwój branży komunikacyjnej, wynikający z zapotrzebowania konsumentów na działania uwzględniające ich potrzeby, wyrażone w wartościach marek – podkreśla Monika Domańska, Partner Zarządzający Made in PR.

Kampania edukacyjna skupiona była wokół strony www.superfotelik.pl, na której rodzice mogli znaleźć materiały poradnikowe przygotowane wraz z ekspertem Pawłem Kurpiewskim, biomechanikiem zderzeń, w tym m.in. filmy instruktażowe pokazujące 5 zasad doboru najlepszego fotelika dla dziecka, szkolenia online czy wirusowy film „Wyrzucamy foteliki”.

Ambasadorami kampanii zostali rozpoznawalni rodzice - Kasia Cichopek i Marcin Hakiel, którzy wzięli udział w teaserowej produkcji „Cichopek rekrutuje ochroniarza dla swojego dziecka”. Oficjalna inauguracja akcji odbyła się podczas konferencji prasowej prowadzonej przez Tomasza Kammela.  Podczas tego wydarzenia eksperci i ambasadorzy akcji, wraz z przedstawicielem Policji i Polskiego Instytutu Motoryzacji, debatowali na temat wyników badania zrealizowanego na potrzeby kampanii. Wszyscy uczestnicy konferencji mogli też przeprowadzić na miejscu inspekcję fotelików w swoich samochodach.

ilustracjastrzałka

Kreacją reklamową kampanii Superfotelik – chroni na bank! zajęła się agencja Unlimited. Za reklamę promującą akcję odpowiedzialny był Propeller Film, a landing page i materiały digitalowe (grafiki i bannery) przygotowała agencja Imagine. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Źródło: Made in PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Oprócz fotelików mogliby skupić się na swojej aplikacji mobilnej.

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania jogurtów Skyr od OSM Piątnica
OSM Piątnica rusza z nową kampanią jogurtów Skyr typu islandzkiego. Działania prowadzone są pod hasłem „Skyrunek Islandia” i obejmują m.in. kampanię reklamową w telewizji i Internecie oraz loterię konsumencką z nagrodami. Celem działań jest wsparcie kategorii jogurtów Skyr oraz najnowszego produktu w ofercie marki – Skyr w wersji pitnej.
Grzegorz „Moment” Płaczek, niezwykle ceniony i nagradzany w międzynarodowych konkursach autor sesji i reportaży ślubnych, został kolejnym ambasadorem marki Nikon w Polsce. Grzegorz to doświadczony artysta, szkoleniowiec i autor książek o sztuce fotografii ślubnej. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród, przyznawanych przez organizacje takie jak MPA czy WPPI.
HP przedstawia nową ofertę rozwiązań dla druku 3D
Firma HP prezentuje nowości w ofercie rozwiązań dla druku 3D i rozszerza współpracę z Partnerami. To kolejny krok amerykańskiego producenta w kierunku tworzenia kompleksowych narzędzi i usług wspierających rozwój przedsiębiorstw w kierunku produkcji cyfrowej.
Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764