logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Netflix i Canal+ od Havas Warsaw

  PR 05.12.2019, przeczytano 369 razy
ilustracjastrzałka

We wtorek, 3 grudnia ruszyła kampania reklamowa ogłaszająca współpracę serwisu Netflix oraz Platformy CANAL+. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii tradycyjnie odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-netflix-i-canal%2B-od-havas-warsaw,384984,artykul.html

W swojej najnowszej kampanii, która ruszyła 3 grudnia, Platforma CANAL+ ogłasza współpracę z Netflixem i wykorzystuje motyw spoilerowania seriali jako główny koncept kreatywny.

Celem kampanii jest poinformowanie odbiorców, że CANAL+ i Netflix po raz pierwszy połączyły siły i są dostępne w jednym pakiecie. Dzięki niemu użytkownicy dostaną w prezencie dostęp do serwisu Netflix na 12 miesięcy, a także będą mogli korzystać z najbogatszej oferty filmów, seriali i sportu. Grupę docelową kampanii stanowią wszyscy miłośnicy takiej rozrywki. Po raz pierwszy zyskają oni dostęp do łączonej oferty Platformy CANAL+ i Netflixa w tak wygodny sposób oraz w wyjątkowej cenie.

Jednym z elementów kampanii jest spot telewizyjny. On oraz pozostałe materiały nawiązują do treści „Domu z papieru” – oryginalnej produkcji serwisu Netflix. Wykorzystana w spocie scenografia jest inspirowana głównym miejscem wydarzeń  serialu. W materiale ponownie pojawiają się gangsterzy znani z wcześniejszych kampanii Platformy CANAL+. Tym razem szajka w trakcie negocjacji z policją grozi, iż zdradzi zakończenia najnowszych seriali emitowanych przez CANAL+ i Netflix, takich jak „Wiedźmin” i „Żmijowisko”. Gangsterzy mają przewagę nad policją dzięki pierwszemu na rynku pakietowi, w którym dostępne są jednocześnie CANAL+ i Netflix.

Ogólnopolska kampania wystartowała 3 grudnia. Obejmuje 30-sekundowy spot telewizyjny, reklamę zewnętrzną, kino oraz radio. W ramach kampanii realizowane będą także intensywne działania w digitalu, na które złożą się dedykowane materiały wykorzystywane w kampanii display, w kanałach społecznościowych oraz serwisach VOD.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

La Mania - firma stworzona przez Joannę Przetakiewicz właśnie podpisała umowę z Bluerank. Powierzyła agencji marketingu internetowego prowadzenie działań dla marek La Mania i La Mania Home w zakresie płatnych kampanii reklamowych - Social Media, Google Ads i Criteo.
Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT rozszerza współpracę z CD PROJEKT RED. W ramach nowych działań zajmie się pracami programistycznymi i designem m.in. dla serwisu playgwent.com, poświęconemu grze GWINT - Wiedźmińska Gra Karciana na globalny rynek.
„Kapitalna impreza” – nowy spot i platforma komunikacyjna Captain Jack
Rusza nowa platforma komunikacyjna marki Captain Jack, której zwiastunem jest spot reklamowy „Kapitalna Impreza”. Piwo o smaku rumu patronuje zabawie w stylu, jaki znamy z czasów sprzed epidemii – nie tylko na kameralnej domówce, ale także podczas pełnej wrażeń podróży po mieście i nocnych klubach.
Rafał Albin nowym Dyrektorem Marketingu i Operacji w polskim oddziale Microsoft
Rafał Albin obejmuje stanowisko dyrektora odpowiedzialnego za zarządzanie obszarem marketingu i operacji w polskim oddziale Microsoft jednocześnie wchodząc do ścisłego kierownictwa firmy. Zastąpił na tym stanowisku Anielę Hejnowską.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764