logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania nowej formuły Sprite i dwa nowe warianty smakowe Fanta

  PR 22.05.2017, przeczytano 1989 razy
ilustracjastrzałka

Wiosenne nowości od Coca-Cola zagościły na sklepowych półkach. Nowa orzeźwiająca formuła Sprite oraz dwa nowe warianty FANTA sprawiają, że rynek polskich napojów gazowanych staje się nie tylko pełny smaku, ale także nabiera wyjątkowo owocowych kolorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nowej-formuly-sprite-i-dwa-nowe-warianty-smakowe-fanta,32559,artykul.html

Konsumenci oczekują od marek napojów gazowanych przede wszystkim orzeźwienia i unikalnego smaku. Takie właśnie są nowe propozycje od Coca-Cola. Firma wprowadziła na rynek jeszcze bardziej orzeźwiającą formułę Sprite z obniżoną kalorycznością, a także dwa smaki FANTA – MALinna i Shokata.

Nowa orzeźwiająca formuła Sprite skierowana jest zwłaszcza do tych, którzy cenią sobie życie w zgodzie ze sobą, kreatywność i innowacyjność. Charakterystyczne dla marki połączenie cytryny i limonki daje wyjątkowo orzeźwiający smak. Dodatkowo nowa formuła Sprite ma obniżoną kaloryczność. Teraz w 100 ml napoju jest jedynie 9 kcal.

Szukając zaś odpowiedniego dla siebie owocowego smaku wśród napojów gazowanych, FANTA oferuje wachlarz możliwości. FANTA MALinna to zupełnie inna, zaskakująca FANTA, które pokazuje nowe oblicze owoców! Wyjątkowa słodycz malin i owoców leśnych sprawi, że z pewnością każdy sięgnie po nią nie raz. Z kolei FANTA Shokata swój wyjątkowy smak zawdzięcza niezwykłemu połączeniu smaku cytryny i kwiatu bzu.

Wprowadzeniu nowości przez obie marki towarzyszyć będzie intensywna kampania komunikacyjna. Hasło kampanii Sprite „Born to RFRSH” zachęca przede wszystkim do kreatywnego podejścia do życia i podejmowania ciekawych wyzwań oraz podkreśla kluczową zaletę produktu jaką jest orzeźwienie. Z kolei FANTA z hasłem „ Wkręć się do zabawy!” zachęca do wspólnej rozrywki w gronie przyjaciół, a sam produkt świetnie sprawdzi się jako kompan spotkań.

Orzeźwienie to nie tylko smak, ale także i świeże spojrzenie na pewne aspekty. Podkreśla to wyjątkowa współpraca Sprite z ikonami polskiej muzyki hip-hop – Pezetem i Małolatem. Przygotowany przez nich utwór, który można usłyszeć w najnowszej reklamie jest już hitem wśród młodszej grupy konsumentów. Marka Sprite towarzyszy także wielu wydarzeniom gamingowym. Izaako Boars – tak nazywa się drużyna Sprite, która już podbija gamingowe eventy w całej Polsce.

„Młodzieżowy dział marketingu FANTA” w składzie z Julią Wieniawą, Adamem Zdrójkowskim, Marcinem Dubielem oraz STUU podbija kanały social media zabawnymi postami zaangażowanych influencerów jako pracowników działu marketingu marki. Od początku maja marka komunikuje bowiem przejęcie przez nich działu marketingu FANTA angażując tym samym konsumentów w świat marki.

Za strategię kampanii dla obydwu marek, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja McCann&MRM, za obsługę i kreację zaś Social Media i digital Liquid Thread. Działania PR powierzono agencji Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Źródło: Rc2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764