logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania nowych czekolad premium od E. Wedel

  PR 22.10.2018, przeczytano 466 razy
ilustracjastrzałka

Poprzez animację promującą linię czekolad premium, E. Wedel wprowadza mocno czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom. Spot jest ucztą nie tylko dla oka, ale i dla ucha, ponieważ wszystkie użyte w nim dźwięki pochodzą z procesu powstawania czekolady gorzkiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nowych-czekolad-premium-od-e.-wedel,379823,artykul.html

Miłośnicy filmów, ostatnio częściej niż zwykle odwiedzający kina w całej Polsce, mogą nie tylko zapoznać się z dziełami fabularnymi, ale i z wyjątkową kreacją promującą nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Animacja pobudza zmysły dzięki plastycznym ujęciom czekolady, która jest miażdżona i kruszona przez abstrakcyjne narzędzia i rozpływa się na fantastycznych kształtach. W spocie czekoladę można nie tylko zobaczyć, ale i usłyszeć. Jak to możliwe? Obrazowi towarzyszą  prawdziwe dźwięki jej łamania, sypania proszku kakaowego i inne odgłosy procesu produkcji czekolady gorzkiej. Kinowe nagłośnienie zapewnia bogate doświadczanie dźwięku
i wydobywa wszystkie akcenty kompozycji.

W ramach kampanii stworzono spoty 30 s i 60 s, które są emitowane w kinach oraz krótkie formy 6s do internetu. Za kreację odpowiada agencja Geometry Global część grupy Ogilvy. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Fiction Adrian Pawłowski. Kompozycję muzyczną z dźwięków towarzyszących powstawaniu czekolady gorzkiej stworzyło studio CORD Poland. Kampania trwa do 25.10.

Źródło: E.Wedel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Artur Szalpuk ambasadorem marki Robico Active
Firma Robico, producent m.in. kefirów i maślanek, wprowadza na rynek nową markę. Robico Active to produkty skierowane do osób lubiących aktywnie spędzać czas, dbających o zdrowie i sprawność fizyczną oraz profesjonalnych sportowców. Suplement diety WPC 80 w trzech owocowych smakach dostępny jest w sprzedaży od maja 2024 r. Launch produktów wsparty jest...
Aktywacja na Euro 2024 w marketach MediaMarkt
Ruszyły Euro 2024, a wraz z nimi oczywiście ogromne piłkarskie emocje. Od tego tygodnia klienci MediaMarkt mogą je poczuć na własnej skórze i sami rozegrać mecze w specjalnych strefach kibica. Atrakcyjne nagrody można zdobywać do 13 lipca. Za aktywację sportowej zabawy odpowiada Gutenberg Warsaw z Grupy DDB.
Dawid Myśliwiec w agencji WERE Fantasy
Dawid Myśliwiec, popularnonaukowy Youtuber prowadzący między innymi kanał Uwaga! Naukowy Bełkot podejmuje współpracę managerską z agencją WERE Fantasy należącą do grupy Fantasyexpo.
Kampania Biura Maklerskiego Alior Banku
Biuro Maklerskie Alior Banku rozpoczęło kampanię marketingową w social mediach skierowaną do osób korzystających z produktów inwestycyjnych, która ma promować jego ofertę rachunku maklerskiego i Alior Trader. Działania potrwają do końca lipca br.
Simlat i Chabior zapraszają na Warsztaty – kampania Q Service Castrol
Sieć profesjonalnych warsztatów Q Service Castrol uruchomiła nową kampanię. W głównych rolach występuje duet znanych aktorów, Łukasz Simlat i Janusz Chabior, nowi Ambasadorzy marki. Można ich zobaczyć w serii spotów nawiązujących do klasyków kina. Filmy będą zachęcać do skorzystania z usług serwisów należących do sieci przez...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764