logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania nowych płyt indukcyjnych 3.0 od Amica

  PR 12.09.2023, przeczytano 471 razy
ilustracja

Grupa Amica wprowadziła na rynek przełomową linię płyt indukcyjnych z technologią HobControl Pro. Inteligentny algorytm, stanowiący podstawę działania precyzyjnych programów temperaturowych, sprawia, że potrawy nie kipią, nie przypalają się i nie trzeba ich mieszać! Kampania „Genialny Karol” ma jasny przekaz: gotując z nową płytą indukcyjną Amica nic nie jest kwestią przypadku. Zawsze możesz być pewien doskonałych efektów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-nowych-plyt-indukcyjnych-3.0-od-amica,401360,artykul.html

Kampania odnosi się do znanej nam wszystkim sytuacji, kiedy gotowanie wymyka się spod kontroli – coś wykipi, coś się przypali. Porażka kulinarna boli tym bardziej, jeśli gotowaliśmy dla kogoś. O tym przekonał się bohater kampanii, Karol, chcący usatysfakcjonować swoimi potrawami wymagającą mamę, wiecznie niezadowoloną bratową czy sąsiadkę, która wpadła mu w oko. Karol jednak szybko znalazł sposób, jak wybrnąć z kłopotliwej sytuacji. Sięgnął po programy temperaturowe HobControl Pro zastosowane w pyłach indukcyjnych Amica i to był klucz do jego sukcesu! Potrawy wyszły perfekcyjnie, a goście byli pod ogromnym wrażeniem zarówno dań, jak i samej płyty.

- Nasze sprzęty konstruujemy w taki sposób, by stanowiły realną odpowiedź na potrzeby konsumentów. Mamy świadomość, że dla wielu posiadaczy płyt indukcyjnych problematyczne jest ustawienie odpowiedniej mocy gotowania dla poszczególnych potraw. Stąd też wdrożyliśmy indukcję 3.0 z innowacyjną technologią HobControl Pro, by dać konsumentowi pełną kontrolę nad gotowaniem. Wystarczy jedno dotknięcie sensora na płycie by idealnie topić czekoladę, dusić potrawy, gotować na wolnym ogniu czy perfekcyjnie grillować, bez obaw, że coś wykipi czy się przypali. Bohater kampanii – Karol – to postać z krwi i kości, w której każdy może zobaczyć odrobinę siebie. W spotach pokazujemy, jak łatwo i perfekcyjnie wychodzi mu gotowanie z nową płytą indukcyjną Amica. I jakie to robi wrażenie na jego otoczeniu. Wszystko w lekkiej komediowej formie – mówi Joanna Walczak, menadżer ds. komunikacji marketingowej marki Amica.

Technologia HobControl Pro, którą promuje producent, to 4 precyzyjne programy temperaturowe: do topienia w 40oC, duszenia w 70oC, gotowania na wolnym ogniu w 90oC oraz grillowania w 200oC. Po wybraniu jednego z programów temperaturowych, inteligentny algorytm samodzielnie sczytuje temperaturę pola i precyzyjnie dostosowuje moc grzania, mając na uwadze wielkość i zawartość naczynia. Dla konsumentów jest to rozwiązanie idealne – od tej pory przejmują pełną kontrolę nad gotowaniem i mają pewność, że przygotowywane dania nie przywrą do garnka, nie przypalą się, nie zwarzą się ani nie wykipią. Amica gwarantuje, że podobnie jak bohater spotów, użytkownik płyty już zawsze będzie mógł być dumny z przygotowywanych przez siebie potraw.

Na kampanię składa się seria spotów opowiadających o przygodach kulinarnych Karola i jego gości. Bohater mierzy się z przyrządzeniem perfekcyjnego steka, tradycyjnego rosołu babci Heli czy pysznych babeczek oblanych czekoladą. Kampania obejmuje digital oraz emisję  bilboardu sponsorskiego w telewizji potrwa aż do końca października.

Za koncepcję strategiczno-kreatywną kampanii i scenariusze spotów odpowiada agencja reklamowa C108. Filmy wyprodukował Woodpecker Motion Pictures, we współpracy z reżyserem Karolem Mochem. Kampania mediowa została przygotowana przez ValueMedia, natomiast działania w mediach społecznościowych nadzoruje agencja marketingowa SEALS.

Źródło: Grupa Amica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach, zmalały zaś w...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764