logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania OLX: „Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem”

  PR 11.09.2019, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka

Kwalifikacje i pensja powinny mówić jednym głosem. Inaczej coś zgrzyta, a pracownik czuje się niedopasowany, jakby był z innej bajki. Taki jest główny przekaz najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX, promującej kategorię Praca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-olx%3A-_kwalifikacje-i-pensja-powinny-mowic-jednym-glosem_,383926,artykul.html

Oddaje to również podwójna osobowość bohaterów filmików, które właśnie pojawiły się w sieci. W pierwszym to przyłapany w przerwie na papierosa człowiek-maskotka w różowym przebraniu księżniczki. Przemawia głosem specjalisty od sprzedaży, ale jego zachowanie wyraźnie temu przeczy. Nie wygląda na zadowolonego z obecnej pracy. W kolejnych filmach oglądamy szatniarkę i dozorcę - tutaj dwugłosy bohaterów i lektora sugerują, że woleliby pracować w administracji lub jako specjalista ds. obsługi klienta.

Adresując przekaz do poszukujących pracy, zwłaszcza tych nie do końca zadowolonych, OLX chce wyróżnić się na tle konkurencji oraz budować świadomość marki jako jednego z największych serwisów z ofertami pracy.

- Zdecydowaliśmy się na taką formę promocji, bo wierzymy, że o pracy można mówić z dystansem - wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX. - Jeśli kwalifikacje, tak jak w naszym spocie, rzeczywiście nie pasują do pensji, warto poszukać nowej zawodowej drogi. A najlepiej zrobić to w serwisie OLX, gdzie w kategorii Praca czekają dziesiątki tysięcy ofert.

- Inspirowaliśmy się światem memów i filmów wirusowych, bo to jest naturalne środowisko marki OLX. - dodaje Mikołaj Sadowski, chief creative officer 180heartbeats + Jung v MATT, która odpowiada za koncept kreatywny kampanii.

Spoty sukcesywnie będą trafiać do internetu na kanał YT oraz do mediów społecznościowych. Wyreżyserował je Jan Foryś, a wyprodukował F25 Production House.

Źródło: OLX

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764