Pod koniec października ruszyła kolejna kampania medialna dedykowana aparatom z serii PEN. Kampania trwać będzie do końca 2011, a swoim zasięgiem obejmie prasę i Internet. Efekt akcji marketingowej wsparty będzie niestandardowymi działaniami. Dzięki nagranym internetowym filmom o aparatach PEN autorzy chcą dotrzeć do coraz szerszej publiczności. Istnieje konieczność przekazania rzetelnej wiedzy na temat możliwości kreacyjnych tych aparatów np. jak ciekawie nagrywać filmy, jak wyrażać siebie.
„Ludzie poszukują dodatkowej wiedzy i nowych rozwiązań dotyczących fotografii. A naszym obowiązkiem jest wyjście naprzeciw tym potrzebom”. „Aparaty z serii PEN idealnie wpisują się w charakter ludzi zwanych przez nas Fotografami Ekspresjonistami” mówi Monika Maciejewska, Marketing Manager Olympus Polska, „to ludzie ciekawi świata, niezależni (hasło kampanii indePENdent), wolni, marzyciele, młodzi duchem”.
Myślą przewodnią akcji marketingowej jest hasło: indePENdent – Miej swoje zdanie!
Kampania będzie widoczna m.in. na portalach: optyczne.pl, swiatobrazu.pl, fotopolis.pl gdzie pojawi się seria tematycznych artykułów np. street photo. A także na wyszukiwarkach cenowych i w prasie drukowanej – szeroko profilowanej: FOTO-KURIER, FOTO, STUFF, T3, ACTIVIST, MALEMAN, EXKLUSIV, PKP INTERCITY.
Źródło: Olympus