logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Olympus: „PEN – Miej swoje zdanie!”

  PR 06.11.2011, przeczytano 1035 razy
ilustracjastrzałka

Pod koniec października ruszyła kolejna kampania medialna dedykowana aparatom z serii PEN. Kampania trwać będzie do końca 2011, a swoim zasięgiem obejmie prasę i Internet. Efekt akcji marketingowej wsparty będzie niestandardowymi działaniami. Dzięki nagranym internetowym filmom o aparatach PEN autorzy chcą dotrzeć do coraz szerszej publiczności. Istnieje konieczność przekazania rzetelnej wiedzy na temat możliwości kreacyjnych tych aparatów np. jak ciekawie nagrywać filmy, jak wyrażać siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-olympus%3A-pen--miej-swoje-zdanie%21,13842,artykul.html

„Ludzie poszukują dodatkowej wiedzy i nowych rozwiązań dotyczących fotografii. A naszym obowiązkiem jest wyjście naprzeciw tym potrzebom”. „Aparaty z serii PEN idealnie wpisują się w charakter ludzi zwanych przez nas Fotografami Ekspresjonistami” mówi Monika Maciejewska, Marketing Manager Olympus Polska, „to ludzie ciekawi świata, niezależni (hasło kampanii indePENdent), wolni, marzyciele, młodzi duchem”.

Myślą przewodnią akcji marketingowej jest hasło: indePENdent – Miej swoje zdanie!

Kampania będzie widoczna m.in. na portalach: optyczne.pl, swiatobrazu.pl, fotopolis.pl gdzie pojawi się seria tematycznych artykułów np. street photo. A także na wyszukiwarkach cenowych i w prasie drukowanej – szeroko profilowanej: FOTO-KURIER, FOTO, STUFF, T3, ACTIVIST, MALEMAN, EXKLUSIV, PKP INTERCITY.

Źródło: Olympus

special.olympus.eu/pen/pl_PL/

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764