logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Onetu #Wybieramyprawdę nagrodzona w Konkursie Effie 2020

  PR 20.11.2020, przeczytano 322 razy

Kampania #WybieramyPrawdę zdobyła Brązowe Effie w kategorii Kultura i rozrywka. Myślą przewodnią kampanii wizerunkowej Onetu jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w Internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego. Na dedykowanej stronie prawda.onet.pl, znalazły się treści redakcyjne przygotowane przez dziennikarzy portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-onetu-wybieramyprawde-nagrodzona-w-konkursie-effie-2020,389267,artykul.html

Kluczowe dla kampanii było połączenie siły komunikacji marketingowej z działaniami redakcyjnymi. W kampanii Onet podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej. Na specjalnie przygotowanej stronie Prawda.onet.pl były publikowane artykuły obejmujące rożne dziedziny życia – od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich. Na potrzeby kampanii przygotowano spoty, których bohaterowie pokazują̨ np. w mediach społecznościowych wyidealizowane obrazki z swojego życia, a inni nie mówią̨ prawdy swoim bliskim. Działania redakcyjne wspierała kampania w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. W ramach kampanii prowadzone były również̇ działania niestandardowe: live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku oraz plansze 360°.

Główną̨ grupą odbiorców kampanii  #WybieramyPrawdę były kobiety i mężczyźni w wieku 30-45 lat, ze średnich i dużych miast, z rodzinami, oczekujący ciągłego dostępu do informacji, z potrzebą bycia na bieżąco.

W kampanii zostały wykorzystane media własne w ramach grupy Ringier Axel Springer Polska. Wiodącym medium był Onet jako inicjator kampanii. W ramach działań codziennie pojawiały się publikacje na stronie głównej Onetu oznaczone hashtagiem akcji (#wybieramyprawde), powstał także dedykowany serwis: prawda.onet.pl oraz konkurs dla użytkowników Onetu dostępny pod adresem: wybieramyprawde.onet.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764