logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Onetu #Wybieramyprawdę nagrodzona w Konkursie Effie 2020

  PR 20.11.2020, przeczytano 125 razy

Kampania #WybieramyPrawdę zdobyła Brązowe Effie w kategorii Kultura i rozrywka. Myślą przewodnią kampanii wizerunkowej Onetu jest wyższość prawdy nad kłamstwem w każdym wymiarze życia – relacji koleżeńskich i rodzinnych, kreowania własnego wizerunku w Internecie, niezależnie od wieku, płci czy statusu społecznego. Na dedykowanej stronie prawda.onet.pl, znalazły się treści redakcyjne przygotowane przez dziennikarzy portalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-onetu-wybieramyprawde-nagrodzona-w-konkursie-effie-2020,389267,artykul.html

Kluczowe dla kampanii było połączenie siły komunikacji marketingowej z działaniami redakcyjnymi. W kampanii Onet podkreślał m.in. zagrożenia związane z kreowaniem sztucznej rzeczywistości w wirtualnym świecie, fake newsami, uzależnieniem od wszelkiego typu ekranów, czy przebywaniem w bańce informacyjnej. Na specjalnie przygotowanej stronie Prawda.onet.pl były publikowane artykuły obejmujące rożne dziedziny życia – od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich. Na potrzeby kampanii przygotowano spoty, których bohaterowie pokazują̨ np. w mediach społecznościowych wyidealizowane obrazki z swojego życia, a inni nie mówią̨ prawdy swoim bliskim. Działania redakcyjne wspierała kampania w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH i w kinach. W ramach kampanii prowadzone były również̇ działania niestandardowe: live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku oraz plansze 360°.

Główną̨ grupą odbiorców kampanii  #WybieramyPrawdę były kobiety i mężczyźni w wieku 30-45 lat, ze średnich i dużych miast, z rodzinami, oczekujący ciągłego dostępu do informacji, z potrzebą bycia na bieżąco.

W kampanii zostały wykorzystane media własne w ramach grupy Ringier Axel Springer Polska. Wiodącym medium był Onet jako inicjator kampanii. W ramach działań codziennie pojawiały się publikacje na stronie głównej Onetu oznaczone hashtagiem akcji (#wybieramyprawde), powstał także dedykowany serwis: prawda.onet.pl oraz konkurs dla użytkowników Onetu dostępny pod adresem: wybieramyprawde.onet.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gala konkursu Projekt Roku 2019/2020
W sobotę 28.11.2020 odbędzie się gala tegorocznej edycji Projektu Roku – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
Twórcy audiobooka „Chłopi 2050, czyli Agronauci w czasach katastrofy klimatycznej" odebrali aż 6 brązowych statuetek KTR - najbardziej prestiżowego konkursu reklamowego w Polsce. Podczas gali, która odbyła się online w poniedziałek, 23 listopada br., projekt został wyróżniony w kategorii m.in. kampanii zintegrowanych, copywritingu i materiału audio -...
54 kampanie nagrodzone w 21. edycji Effie Awards
Jury 21. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand Prix otrzymała kampania Żabka – Mały Wielki Sklep, w kategorii Long term marketing excellence.
Artyści Platige Image podsumowują Galę KTR
23 listopada odbyła się gala finałowa Klubu Twórców Reklamy, podczas której zostały przyznane nagrody w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. W tym roku, spośród 11 nominacji, 5 projektów stworzonych przez Platige Image otrzymało 8 mieczy. Ponadto drugi rok z rzędu studio otrzymało prestiżowy tytuł ,,Studio Postprodukcyjne...
Wystawa w Muzeum Powstania Warszawskiego z nagrodą Best of Technology KTR 2020
Jury tegorocznego Konkursu Klubu Twórców Reklamy (KTR), prestiżowej nagrody organizowanej przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR doceniło wystawę “Odbicie. Jestem jak ty zapewne” z Muzeum Powstania Warszawskiego, przyznając jej nagrody w kategoriach Design in Public Places, Digital & Motion i Creative Tech. Tym samym wystawa została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764