logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania oprogramowania dla MSP od Comarchu

   24.10.2011, przeczytano 1997 razy
ilustracjastrzałka
Kampania oprogramowania dla MSP od firmy Comarch

Krakowski producent systemów IT – firma Comarch – rozpoczyna kampanię oprogramowania do zarządzania dla firm z sektora MSP, połączoną z promocją rabatową: 17 proc. na zakup programu Comarch OPT!MA. Promocja potrwa do końca bieżącego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-oprogramowania-dla-msp-od-comarchu,13738,artykul.html

Hasło kampanii „Najlepszy program do prowadzenia firmy. Łatwy w obsłudze i zgodny z przepisami” nawiązuje do dotychczasowych promocji prezentujących program Comarch OPT!MA jako najlepsze rozwiązanie dla prowadzących działalność gospodarczą oraz eksponuje najważniejsze cechy programu.

Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki Comarch OPT!MA w grupie docelowej oraz budowanie wizerunku firmy Comarch jako dostawcy najlepszych systemów do zarządzania dla firm z sektora MSP. Kampania prowadzona jest w prasie ogólnopolskiej, Internecie oraz na fakturach sieci największych polskich hurtowni dla osób prowadzących działalność gospodarczą – Makro.

Kreację dla kampanii przygotowała agencja SoInteractive, za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

Źródło: Comarch

optima.comarch.pl

Dodatkowe informacje:

Oprogramowanie Comarch OPT!MA kierowane jest na rynek małych i średnich firm, biur rachunkowych, placówek medycznych, a także do przedsiębiorców działających na rynku e-commerce.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764