logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Optima Marketing Group dla Majonezu Kieleckiego

  PR 05.12.2016, przeczytano 2089 razy
ilustracjastrzałka

Społem Kielce wystartowało z nową kampanią wizerunkową Majonez Kieleckiego - swojego kultowego produktu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-optima-marketing-group-dla-majonezu-kieleckiego,30742,artykul.html

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Optima Marketing Group z Krakowa. Produkcją spotu zajęła się Papaya Films, za działania PR odpowiada agencja Best Brands PR.

Wspomnienia z dzieciństwa są nam szczególnie bliskie, a te najlepsze zostają z nami na lata.  Lejtmotywem  najnowszej opowieści o marce Majonez Kielecki  są właśnie wspomnienia miłych chwil oraz dobrych smaków z dzieciństwa. Sentymentalna historia wpisuje się w strategię  legendarnej polskiej marki, produkowanej niezmiennie od prawie 60 lat, wg tej samej tradycyjnej receptury.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych oraz internecie.


Źródło: Optima Marketing Group

www.optimamg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764