logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Opus B dla marki Biotebal

  PR 04.11.2019, przeczytano 635 razy
ilustracjastrzałka

Opus B kolejny raz dla Polpharmy. Wystartowała najnowsza kampania marki Biotebal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-opus-b-dla-marki-biotebal,384584,artykul.html

- "Liczę do trzech i…" - zapewne wiele z nas słysząc w dzieciństwie takie słowa, wiedziała, że za chwilę trzeba będzie zrobić coś bardzo szybko. Ten znany nam wszystkim „sposób pośpieszania” zdecydowaliśmy wykorzystać w najnowszym spocie Biotebal, by mocniej zaakcentować szybkość działania produktu - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B

Bohaterka spotu stawia przed swoimi rzęsami trzytygodniowe wyzwanie, które można wykonać tylko przy pomocy serum na porost rzęs – Biotebalu Rzęsy XXL. Młodzieńczy, lifestyleowy charakter i upływ czasu podkreślony przyciągającymi uwagę zmianami strojów, nadały przekazowi lekkości.

Spoty o długości 30’, 15’ pojawią się w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię wyprodukował Lemon Film, za postprodukcję odpowiedzialna była ICE. Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764