logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Opus B dla marki Biotebal

  PR 04.11.2019, przeczytano 685 razy
ilustracjastrzałka

Opus B kolejny raz dla Polpharmy. Wystartowała najnowsza kampania marki Biotebal.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-opus-b-dla-marki-biotebal,384584,artykul.html

- "Liczę do trzech i…" - zapewne wiele z nas słysząc w dzieciństwie takie słowa, wiedziała, że za chwilę trzeba będzie zrobić coś bardzo szybko. Ten znany nam wszystkim „sposób pośpieszania” zdecydowaliśmy wykorzystać w najnowszym spocie Biotebal, by mocniej zaakcentować szybkość działania produktu - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B

Bohaterka spotu stawia przed swoimi rzęsami trzytygodniowe wyzwanie, które można wykonać tylko przy pomocy serum na porost rzęs – Biotebalu Rzęsy XXL. Młodzieńczy, lifestyleowy charakter i upływ czasu podkreślony przyciągającymi uwagę zmianami strojów, nadały przekazowi lekkości.

Spoty o długości 30’, 15’ pojawią się w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię wyprodukował Lemon Film, za postprodukcję odpowiedzialna była ICE. Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka.

Źródło: Opus B

www.opusb.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM
Sony wprowadza obiektyw FE 50–150 mm F2 GM, będący pierwszym na świeciei teleobiektywem zmiennoogniskowym o maksymalnej ogniskowej 150 mm ze stałą przysłoną F2. Minimalna ogniskowa tego modelu wynosi 50 mm, a wysoka rozdzielczość optyczna dorównuje konstrukcjom stałoogniskowym. Dzięki tym właściwościom jeden obiektyw może służyć do fotografowania...
Dezinformacja i trolle w nowej odsłonie kampanii Ministerstwa Cyfryzacji i NASK
Startuje kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej realizowanej przez Ministerstwo Cyfryzacji oraz NASK. Jej celem jest edukacja społeczeństwa w zakresie dezinformacji, manipulacji w sieci oraz zagrożeń, jakie niosą ze sobą niezweryfikowane treści. Podobnie jak w 2024 r. koncepcja kampanii nawiązuje do wizerunku trolli.
MAP: Dobre praktyki sponsoringu sportu przez spółki z udziałem Skarbu Państwa
KPRM opublikowała "Dobre praktyki w zakresie prowadzenia sponsoringu sportu przez Spółki z udziałem Skarbu Państwa (SSP)", opracowane przez zespół działający w Ministerstwie Aktywów Państwowych.
Rekordowy rok dla reklamy cyfrowej w USA – raport IAB/PwC
Branża reklamy cyfrowej w Stanach Zjednoczonych osiągnęła w 2024 roku rekordowy poziom 258,6 miliarda dolarów przychodu – wynika z opublikowanego właśnie raportu „IAB/PwC Internet Advertising Revenue Report: Full Year 2024”.
Lech zaprasza do łapania chwil jak w '95
Marka Lech zaprasza do „łapania chwil” w stylu retro. Z okazji 30. urodzin sieci Biedronka, Lech przygotował limitowaną edycję puszki inspirowaną kultowym designem z 1995 roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764