logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Orange Business Everywhere w pakiecie ze wsparciem informatycznym

  PR 02.12.2014, przeczytano 819 razy

Ruszyła nowa kampania promocji Business Everywhere w pakiecie ze wsparciem informatycznym w Orange dla Firm. Kreację kampanii B2B przygotowała Agencja Havas Worldwide Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-orange-business-everywhere-w-pakiecie-ze-wsparciem-informatycznym,23390,artykul.html

Oferta Business Everywhere, jako jedyna na rynku oferuje właścicielom małych i średnich firm w ramach jednego abonamentu pakiet zawierający: laptop HP za 0zł
na start, nielimitowany mobilny internet LTE oraz zdalne wsparcie informatyczne, dzięki któremu nagłe problemy techniczne można rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź przez chronione połączenie z laptopem.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje stacje telewizyjne tj. TVN, TVN24, TVN BiS, Discovery oraz kanały tematyczne TVN Turbo i TVN Style oraz internet. Wspierają ją również dedykowane materiały POS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza kampania reklamowa marki Tarczyński na Litwie
5 grudnia marka Tarczyński rozpoczyna intensywną kampanię reklamową na Litwie. Celem jest promocja kabanosów z linii Tarczyński Exclusive. Działania o ogólnokrajowym zasięgu obejmą główne stacje telewizyjne, reklamę online, media społecznościowe oraz dodatkowe ekspozycje w sklepach. Wybór rynku litewskiego nie jest przypadkowy. Firma Tarczyński obecna jest tam już od kilku...
„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
OSM Piątnica startuje z wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami - „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
Dzięki wykorzystaniu zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych Żabka ze swoim przekazem o upraszczaniu codzienności i korzyściach z tego płynących trafia do milionów konsumentów. Tylko w pierwszym miesiącu od uruchomienia silna kampania 360 „Uwolnij swój czas” pozwoliła dotrzeć do różnych grup konsumenckich –...
Polscy artyści tworzą serię limitowanych kart podarunkowych dla Amazon.pl
Z okazji zbliżających się świąt polscy artyści, Andrzej Mleczko, Ptaszek Staszek i Nieładnie Rysuje, przygotowali grafiki do serii limitowanych kart podarunkowych dostępnych na Amazon.pl.
Serdecznie zapraszamy na konferencję organizowaną przez Radę Reklamy, poświęconą najważniejszym, aktualnym tematom, które kształtują rynek etycznej reklamy w Polsce. To pierwsza konferencja w Polsce, która podejmuje m.in. temat greenwashingu w reklamie i nieuczciwej reklamy środowiskowej. IAB Polska jest partnerem instytucjonalnym wydarzenia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764