logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Orange Business Everywhere w pakiecie ze wsparciem informatycznym

  PR 02.12.2014, przeczytano 897 razy

Ruszyła nowa kampania promocji Business Everywhere w pakiecie ze wsparciem informatycznym w Orange dla Firm. Kreację kampanii B2B przygotowała Agencja Havas Worldwide Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-orange-business-everywhere-w-pakiecie-ze-wsparciem-informatycznym,23390,artykul.html

Oferta Business Everywhere, jako jedyna na rynku oferuje właścicielom małych i średnich firm w ramach jednego abonamentu pakiet zawierający: laptop HP za 0zł
na start, nielimitowany mobilny internet LTE oraz zdalne wsparcie informatyczne, dzięki któremu nagłe problemy techniczne można rozwiązać w trakcie jednej rozmowy telefonicznej bądź przez chronione połączenie z laptopem.

Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje stacje telewizyjne tj. TVN, TVN24, TVN BiS, Discovery oraz kanały tematyczne TVN Turbo i TVN Style oraz internet. Wspierają ją również dedykowane materiały POS. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Źródło: Havas Worldwide Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764