logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Orbit z Banderasem wystartowała

  PR 05.02.2013, przeczytano 1825 razy
ilustracjastrzałka

Dziś wystartowała globalna kampania reklamowa bezcukrowych gum do żucia Orbit z udziałem hollywoodzkiej gwiazdy filmowej Antonia Banderasa. Reklama „Zerwij z resztkami jedzenia” ukazuje Antonia Banderasa, obok animowanej kolekcji złośliwych postaci „jedzonek”, które w humorystyczny sposób wprowadzają temat zerwania. Orbit to wiodąca marka bezcukrowych gum do żucia, której producentem jest firma Wrigley.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-orbit-z-banderasem-wystartowala,17886,artykul.html

Emisja kampanii zaplanowana na 14 lutego 2013 (Walentynki) zachęca konsumentów do żucia bezcukrowych gum Orbit po każdym posiłku, aby „zerwać” z resztkami jedzenia, które pozostają w ustach, w ten sposób utrzymując czyste i zdrowe zęby.

Co zobaczymy w spocie telewizyjnym?

W reklamie widzimy gwiazdę Shrek’a i Desperado w restauracji. Aktor właśnie kończy posiłek, kiedy zauważa, że w ustach pozostały mu resztki jedzenia po posiłku. Następnie na stole pojawia się animowany „gang jedzonek”, złożony z popularnych produktów spożywczych, między innymi pączka i babeczki.

Antonio Banderas robi wszystko, aby pozbyć się resztek jedzenia, pochyla się nad stołem i komentuje: „Słuchaj, obiad skończony i to, co nas łączy też skończone”. Zaniepokojony pączek stara się ratować swoją sytuację mówiąc: „Ty zrywasz ze mną?”. Wymiana zdań odwołuje się do stereotypowej, hollywoodzkiej sceny zerwania i trwa do momentu, w którym pewny siebie Antonio Banderas wyjmuje paczkę bezcukrowych gum do żucia Orbit i dwie z nich wrzuca do ust. W tym momencie, animowany „gang jedzonek” zostaje zmieciony przez potężną siłę czyszczącą bezcukrowej gumy, co stanowi przypieczętowanie zerwania z pączkiem.

Zadowolony Banderas odchodzi od stołu z uśmiechem na twarzy, a lektor dodaje „Zerwij z resztkami jedzenia”. Na zakończenie spotu ukazuje się hasło „Dla czystych i zdrowych zębów: Jedz, pij, żuj Orbit”.

Animacja jest moją pasją, a granie obok animowanej postaci, w przeciwieństwie do podkładania głosu jednej z nich, było dla mnie czymś zupełnie nowym. Praca z „gangiem jedzonek” była bardzo zabawna. Mimo to musiałem się dużo bardziej koncentrować grając obok pączka, ponieważ łatwo mógł ukraść moją scenę. To było trochę stresujące” – powiedział Antonio Banderas.

Jarosław Kutelski – Dyrektor Działu ds. Korporacyjnych Polska, Węgry i Kraje Bałtyckie w firmie Wrigley Poland, podkreśla: „W ramach kampanii „Jedz, pij, żuj Orbit” chcieliśmy stworzyć coś naprawdę zabawnego, co odzwierciedlałoby związek naszego konsumenta z jedzeniem. Wszyscy kochamy jeść i pić, jednak w pewnym momencie po skończonym posiłku pozostają resztki jedzenia, których trudno jest się pozbyć. Antonio Banderas znakomicie wciela ten scenariusz w życie z pomocą swoich przyjaciół z „gangu jedzonek”. Naszym zamiarem było lekkie i angażujące podkreślenie zalet żucia bezcukrowych gum Orbit po jedzeniu i piciu w utrzymaniu prawidłowej higieny jamy ustnej.”
 
Spot telewizyjny został opracowany przez agencję Energy BBDO, a media do kampanii zaplanował MediaCom Warszawa.

Źródło: Wrigley

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764