logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania oszczędności ING

  PR 21.07.2017, przeczytano 889 razy
ilustracjastrzałka

„Kto oszczędza, tego stać na niezależność” – od 16 lipca ING Bank Śląski powraca z komunikacją promującą oszczędzanie. W ramach oferty specjalnej bank proponuje klientom 2% na koncie oszczędnościowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-oszczednosci-ing,33199,artykul.html

- Od kilku ostatnich lat sytuacja finansowa Polaków ulega pozytywnej zmianie. Według najnowszego, międzynarodowego badania „Finansowy Barometr ING”[1] jakiekolwiek oszczędności posiada już 68% Polaków. Co ciekawe, to większy odsetek niż w badaniu deklarują Niemcy. Jednak  wysokość oszczędności nadal budzi nasze zastrzeżenia - tylko co czwarty oszczędzający Polak czuje się komfortowo z poziomem odłożonych pieniędzy – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim. - Aby zachęcić Polaków do powiększania kapitału w ING pokazujemy, że oprócz racjonalnych korzyści, oszczędności mają również wymiar psychologiczny - dają poczucie pewności i niezależności. To prawda, która nie straciła na aktualności, dlatego zdecydowaliśmy powtórzyć komunikację za którą otrzymaliśmy srebrną statuetkę w konkursie Effie Awards - dodaje.

W ramach kampanii bank proponuje ofertę oszczędnościową na 2%. Promocja „Bonus na start” skierowana jest do nowych klientów otwierających pierwsze konto oszczędnościowe w banku. Dla tych, którzy już oszczędzają w ING, bank proponuje „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”, w którym również można oszczędzać na 2%[2] przez 4 miesiące. Wystarczy założyć Otwarte Konto Oszczędnościowe PLN do 07.09.2017 r. i wpłacać nowe środki. Poza korzystnym oprocentowaniem – liczonym już od pierwszej złotówki - ofertę wyróżnia brak opłaty za otwarcie i prowadzenie konta, możliwość wpłat i wypłat bez utraty odsetek oraz bezpłatne przelewy między kontem oszczędnościowym a kontem osobistym w banku.


  • Tytuł kampanii: „Kto oszczędza, tego stać na niezależność”
  • Czas trwania kampanii: od 16.07.2017 r.
  • Narzędzia: spot TV w stacjach ogólnopolskich i niszowych; Internet: serwis kampanii, kampania na największych portalach, na mobile i w social media; wizualizacja oddziałów: wyklejki na witrynach, plakaty, ulotki.
  • Kreacja ATL: Brain
  • Media: Mullen Lowe Media Hub
  • Kreacje internetowe: Golden Submarine

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Finansowy Barometr ING to cykliczne badanie Grupy ING, badające zachowania i postawy konsumentów wobec zagadnień finansowych w Polsce i na świecie. Badanie zostało przeprowadzone w czerwcu 2016 r. w 13 krajach: Polska, Austria, Belgia, Czechy, Francja, Hiszpania, Holandia, Luksemburg, Niemcy, Rumunia, Turcja, Wielka Brytania, Włochy W badaniu wzięło udział 12 797 respondentów, w tym 1027 z Polski.

[2] Oferta dla klientów, którzy posiadają Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN, Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct w PLN, Otwarte Konto Oszczędnościowe Premium w PLN, Dream Saver w PLN. Oprocentowanie zmienne, obliczane w skali roku. Obowiązuje przez 4 mies. od założenia konta i dotyczy:
- Otwartego Konta Oszczędnościowego Bonus w PLN zakładanego od 30.06.2017 r. do 7.09.2017 r. na warunkach określonych w Regulaminie oferty specjalnej „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus”.
- Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN zakładanego na warunkach określonych w Regulaminie oferty specjalnej „Bonus na start”. Po upływie 4 mies. obowiązywać będzie oprocentowanie standardowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764