logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Otomoto: w telewizji, online i na ulicach

  PR 20.05.2015, przeczytano 675 razy
ilustracjastrzałka

Serwis OTOMOTO, po kwietniowym rebrandingu, właśnie ruszył z kampanią reklamową, która zachęci kupujących do szukania pojazdu na jego stronach. To pierwsza tak duża kampania w historii serwisu – potrwa do końca czerwca i obejmuje przede wszystkim TV, ale także inne kanały i nośniki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-otomoto%3A-w-telewizji%2C-online-i-na-ulicach,24919,artykul.html

Bohaterami spotów zostali właściciele różnych typów aut – od sportowych, przez miejskie i rodzinne, po dostawcze i terenowe. W trzech różnych wersjach 30 sekundowych filmów każdy z nich opowiada o tym, co ceni sobie w kupionym właśnie pojeździe. Różnorodność preferencji użytkowników szukających wymarzonego samochodu podkreśla hasło kampanii – „Tu znajduje się każdy model”.

Spoty pojawią się w głównych kanałach (TVP1, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych. Kampania będzie miała również swoją mocną odsłonę internetową – na desktopowych i mobilnych wersjach serwisów. Przez cały czerwiec OTOMOTO będzie widoczne na ulicach największych miast – wtedy ruszy kampania Out of Home (OOH) i kreacje pojawią się m.in. na billboardach, siatkach wielkoformatowych oraz autobusach. Pierwszy ze spotów można obejrzeć w serwisie YouTube. 

Kreacje przygotowała agencja 23heroes, a za zakup mediów odpowiada Universal McCann.


Źródło: McCann

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764