logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Out of Home na „odmrożenie”

  PR 12.05.2021, przeczytano 538 razy

W zeszłym tygodniu pojawiła się na ulicach nowa kampania z hasłami:

  • Jeszcze wiele zdziałamy OUT OF HOME
  • Jaśniej świeci słońce OUT OF HOME
  • Miło cię zobaczyć OUT OF HOME


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-out-of-home-na-_odmrozenie_,391416,artykul.html

Skrót OOH (Out Of Home) nabrał dosłownego znaczenia i stał się nam bliższy niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego też Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej i podmioty do niej należące oraz jej medialna część, czyli platforma OOHlife.org rozpoczęły kampanię na ulicach i nośnikach cyfrowych, także w centrach handlowych.

Wracamy do życia poza domem czyli “out of home”. Wychodzimy z domu. Ruch na ulicach i korki jak zwykle. Centra handlowe otwarte, powoli otwierać będą się restauracje i pozostałe usługi. OOH to nie tylko media reklamy zewnętrznej i mobilnej oraz w galeriach handlowych i innych wnętrzach dostępnych publicznie. Branża potrzebuje kampanii sprzedażowej, by o sobie przypomnieć, ale też by przypomnieć, że prawdziwe życie toczy się właśnie na zewnątrz naszych domów i jedynym oknem na świat nie może pozostać ekran komputera.

Dlatego zdecydowano o powrocie do korzeni i prostocie przekazu. Najsilniejszym i najbardziej widocznym elementem projektu graficznego są oczy i napis OUT OF HOME, który w aktualnym pandemicznym czasie nabrał bardzo konkretnego i dosłownego znaczenia. Dotąd oznaczał głównie kategorię branży reklamowej, oczywiście poza swym bardzo pierwotnym znaczeniem.

Kampania wykorzystuje trzy projekty graficzne z oczami różnych osób: młodej dziewczyny, dorosłego mężczyzny oraz osoby w średnim wieku, by w ten sposób określić różnorodność społeczeństwa, krótko mówiąc, nas wszystkich. Projekt graficzny wykonał Wojciech Suchy, a pomysł kampanii jest wspólnym dziełem przedstawicieli firm zaangażowanych w platformę OOHlife.org. Kampania jest również pretekstem do zaprezentowania logo nowej strony internetowej oraz jej identyfikacji graficznej wiodącego koloru: wyrazistego niebieskiego, jak również fontu. Całość zaprojektowała Anna Światłowska.

Na nośnikach zobaczymy trzy różne hasła podkreślające pozytywne strony tego, co dzieje się OUT OF HOME, przestrzeni, w której po prostu przyjemnie spędza się czas, ale też realizuje swoje plany i pasje. Ta przestrzeń cały czas jest i na nas czeka, a my coraz więcej wychodzimy i potrzebujemy zaprezentowania swoich potrzeb i opinii, w aspekcie bardzo prywatnym, ale też w sensie komercyjnym. Życie toczy się dalej i wierzymy, że pomimo tego, jak dotknęła nas pandemia patrzymy w przyszłość z nadzieją.

Kampania potrwa 2 tygodnie z ewentualnym przedłużeniem, o ile pozwoli na to dostępność nośników. W tej chwili opiera się na znaczącym zaangażowaniu 4 firm: AMS (1 000 cityligtów + nośniki cyfrowe), BUSINESS CONSULTING (50 lokalizacji citylight w GOP I 15 lokalizacji citylight w Krakowie, fullback na autobusach w ilości zależnej od dostępności medium w danym czasie), JET LINE (spot 10 sekund w pętli 60 sekund w sieci MORE - 300 ekranów w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu, spot 15 sekund w pętli 2,5 min na 7 ekranach LED w Warszawie, dwie powierzchnie 12 x 4 m w Warszawie), WAREXPO (30 powierzchni na słupach podświetlanych w Warszawie,  spot 10 sekund na bliski 1 200 ekranów w Tramwajach Warszawskich, spot 10 sekund na 11 ekranach smart citylight w Warszawie).

Kampania została zaprojektowana przede wszystkim na nośniki zewnętrzne OOH i DOOH z odesłaniem na stronę internetową OOHlife.org oraz będzie komunikowana do branży reklamowej i marketingowej na Linkedin. Rozpoczyna się na nośnikach czterech firm: AMS, Jet Line, Business Consulting i Warexpo jednocześnie z załączonym zaproszeniem do włączenia skierowanym do innych firm OOH i udostępnieniem im layoutów kampanii.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej OOH wraz z firmami OOH uruchomiła nową stronę internetową o adresie OOHlife.org. Jest to miejsce wymiany informacji i edukacji dla wszelkich działań w przestrzeni zewnętrznej o mniej sformalizowanym statusie niż sama organizacja.

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej OOH

www.igrz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764