logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania outdoorowa 76. Tour de Pologne

  PR 04.07.2019, przeczytano 706 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania outdoorowa 76. Tour de Pologne. Początek tej największej imprezy kolarskiej w Polsce już 3 sierpnia 2019. Cityboard Media jest patronem medialnym wydarzenia i jedynym dostawcą reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-outdoorowa-76.-tour-de-pologne,383119,artykul.html

Plakaty pojawiły się na nośnikach 1 lipca br. Kampania jest realizowana we wszystkich największych miastach w Polsce. Do promocji wykorzystano 225 nośników cityboard (6x3 m) i 57 supercityboard (12x4 m). Cityboard Media od kilkunastu lat jest partnerem medialnym wyścigu i wspiera promocję wydarzenia. Po raz drugi w Tour de Pologne Amatorów (impreza towarzysząca) wystartuje Drużyna Kolarska Cityboard Media.

Tegoroczny wyścig rozpocznie się 3 sierpnia w Krakowie. Na starcie pojawi się 18 grup zawodowych UCI World Tour oraz cztery drużyny z dzikimi kartami – Reprezentacja Polski, Cofidis, Team Novo Nordisk i Gazprom-RusVelo. Tegoroczny wyścigu rozgrywany jest w stulecie polskiego olimpizmu pod hasłem „Wyścig Pokoleń”. Impreza zakończy się 10 sierpnia w Bukowinie Tatrzańskiej.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764