Od wtorku, 16 czerwca 2015, Polskie Zdroje rozpoczynają miesięczną kampanię outdoorową swojej flagowej marki - CISOWIANKA, która będzie miła miejsce w największych miastach w Polsce. Podczas kampanii wykorzystane zostaną nośniki najwyższej jakości – backlighty o wymiarach 6x3m i 8x4m.
Tegoroczna kampania Cisowianki odbywa się pod hasłem „Tradycja ma znaczenie”. Polskie Zdroje konsekwentnie od lat stawiają jedynie na naturalną wodę mineralną i nie wprowadzają do swojego portfolio napojów zwanych błędnie „wodami smakowymi”. Firma, trzymając się tradycji dotyczących wód mineralnych w Polsce, wychodzi z założenia, że posiadając naturalną wodę mineralną najwyższej jakości nie powinno się jej psuć przez dodawanie sztucznych składników.
Całość kampanii ma za zadanie umocnić wizerunek Cisowianki jako marki bardzo wysokiej jakości a także marki z historią i tradycją.
Źródło: Polskie Zdroje