logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania pakietu „PZU Na Życie i Zdrowie”

  PR 15.04.2016, przeczytano 1224 razy
ilustracjastrzałka

PZU wprowadza na rynek pakiet polis od najcięższych chorób cywilizacyjnych – „PZU Na Życie i Zdrowie”. W kampanii promującej nowe usługi PZU będzie zachęcał, aby zdrowia sobie nie tylko życzyć, ale również je ubezpieczyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pakietu-_pzu-na-zycie-i-zdrowie_,28195,artykul.html

Wprowadzany właśnie na rynek „PZU Na Życie i Zdrowie” to dodatkowy pakiet ochronny do ubezpieczeń na życie. W jego ramach osoba, u której zdiagnozowano ciężką chorobę na przykład: nowotwór złośliwy, zawał serca czy udar otrzyma nawet do 500 tys. złotych na dowolny cel, bezpłatny dostęp do prywatnej opieki lekarskiej oraz wsparcie opiekuna medycznego.

Ubezpieczenie „PZU Na Życie i Zdrowie” pozwoli zadbać o zdrowie w najtrudniejszych przypadkach medycznych. Pakiet składa się z dwóch produktów. Pierwszy, „PZU Pomoc od Serca”, to klasyczne ubezpieczenie finansowe na wypadek nawet 25 chorób. Drugi, „PZU Z Miłości do Zdrowia” to polisa od czterech najpoważniejszych chorób cywilizacyjnych: nowotworów złośliwych, niezłośliwego guza mózgu, zawałów serca, udarów mózgu. Pierwszy produkt zapewnia świadczenie pieniężne, natomiast drugi prywatną opiekę medyczną w tym konsultacje specjalistyczne, diagnostykę, rehabilitację i pomoc psychologiczną. Razem idealnie się uzupełniają. To bardzo cenna pomoc, która pozwala choremu skoncentrować się na powrocie do zdrowia – podkreśla Julita Czyżewska, członek zarządu PZU Zdrowie.

Kampania promująca pakiet ubezpieczeń „PZU Na Życie i Zdrowie” rozpoczęła się w połowie kwietnia i potrwa do 22 maja. Działaniami objęte zostaną telewizja, do której przygotowano 30- i 15-sekundowy spot oraz Internet. Do promocji zostaną wykorzystane także kanały własne ubezpieczyciela – agenci i oddziały PZU, fanpage „Niestraszki” na Facebooku oraz dedykowany landing page. Kreację przygotowała agencja DDB, za zakup mediów zaś odpowiada dom mediowy Starlink.

Źródło: Grupa PZU

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764