logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Panoramy Firm na ulicach polskich miast

  PR 27.02.2018, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Eniro Polska, właściciel wyszukiwarki Panorama Firm, rozpoczęła nową kampanię reklamową. Firma promuje ofertę marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Czy Twoja firma chce rosnąć w Internecie?”. Będzie można ją zobaczyć zarówno na billboardach w największych polskich miastach, jak również w wybranych kinach i w sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-panoramy-firm-na-ulicach-polskich-miast,35602,artykul.html

Eniro od lat konsekwentnie rozwija portfolio usług dla biznesu, którego podstawą jest wyszukiwarka lokalna Panorama Firm oraz usługi komplementarne takiej jak SEO, responsywne strony www, remarketing, wideo dla firm czy unikalny na polskim rynku system do zarządzania obecnością firm w sieci – NETskaner.

- Od kilku lat regularnie prowadzimy kampanie skierowane do właścicieli firm, zachęcające ich do zwiększenia działań w zakresie marketingu online, przy wykorzystaniu rozwiązań Eniro. Nadal podkreślamy renomę i skuteczność reklamową naszego najważniejszego produktu – Panoramy Firm, ale nie zapominamy o innych, wdrożonych rozwiązaniach, które uzupełniają ofertę dla biznesu. Wprowadzamy także elementy, które przyciągają uwagę i ocieplają wizerunek firmy. Dlatego na najnowszych billboardach uśmiecha się do nas sympatyczna, wspinająca się na palcach dziewczynka. Jej obecność nawiązuje do hasła o „wzroście firmy w Internecie”, a to jest przecież najbardziej pożądany efekt reklamy oferowanej przez Eniro Polska. – mówi Wojciech Komosa, Kierownik ds. Komunikacji i PR w Eniro Polska.

Na ulicach największych polskich miast można będzie zobaczyć ok. 300 billboardów (m.in. z firmy Cityboard Media). Kampania ma również swoją odsłonę internetową – m.in. w serwisach Wirtualna Polska, GoldenLine, Money.pl oraz na naszych serwisach: PanoramaFirm.pl i Eniro.pl.

Dodatkowym elementem kampanii jest spot kinowy, przygotowany przez pracowników Działu Komunikacji firmy. To kolejna produkcja filmowa, zrealizowana w całości wewnętrznie. Film będzie prezentowany w sieci kin Helios oraz w Internecie, m.in. na kanałach firmy w mediach społecznościowych. 

Głównym celem kampanii stworzonej na potrzeby Eniro Polska, jest wielokanałowe dotarcie z przekazem reklamowym do właścicieli małych oraz średnich przedsiębiorstw i zachęcenie do korzystania z usług wspierających rozwój ich biznesu.

Źródło: Eniro Polska

www.eniro.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764