logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Pantene z ambasadorkami marki

  PR 07.11.2019, przeczytano 485 razy
ilustracjastrzałka

MediaCom Warszawa zaplanował dla brandu Pantene (z portfolio Procter&Gamble) kampanię mediową, w której w roli ambasadorek marki występują cztery silne osobowości: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska. Prowadzona pod hasłem „Oh my Gold!” kampania obejmie telewizję, digital i prasę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-pantene-z-ambasadorkami-marki,384614,artykul.html

Celem akcji skierowanej do kobiet w każdym wieku i prowadzonej pod hasłem „Oh my Gold!” jest zwiększenie świadomości dotyczącej różnych potrzeb włosów i odpowiedniego ich odżywienia.

- Według badań jedynie 50% kobiet w Polsce stosuje odżywki, których zadaniem jest głębokie nawilżanie, wygładzanie i odżywianie zniszczonych włosów. Celem kampanii „Oh my Gold!” jest edukacja dotycząca sposobu działania odżywek i dobierania ich rodzaju do danego typu włosów. Jest to kolejny element prowadzonej od zeszłego roku komunikacji „#Power of hair” opartej na założeniu, że piękne włosy są atrybutem piękna, który ma największy wpływ na nasze samopoczucie. Edukując konsumentki checemy zapewnić im przed lustrem więcej momentów typu „Oh My Gold!” i podnieść poziom ich samopoczucia - mówi Victoria Kulpanowska, Hair Care I Associate Brand Manager Pantene CE w Procter&Gamble.

Komunikację wspierają 4 różne ambasadorki: Lidia Popiel, Karolina Pisarek, Katarzyna Zielińska oraz Natalia Kukulska, które pojawią się we wszystkich materiałach reklamowych.

Każda z ambasadorek reprezentuje inny typ włosów, a co za tym idzie, różne potrzeby ich dotyczące.

Działania obejmą telewizję, digital, prasę oraz kanały social mediowe ambasadorek.

Dom mediowy MediaCom zajął się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii oraz negocjacjami kontraktów ambasadorskich. Kreację na potrzeby kampanii opracowała agencja reklamowa Grey Poland.

Kampania „Oh my Gold!” jest kolejną odsłoną działań reklamowych marki Pantene, które potrwają do czerwca 2020 r. Poprzednia prowadzona pod hasłem „Great Hair Day” miała miejsce od lipca do września i wspierała wprowadzenie nowej linii kosmetyków premium z kolekcji Pantene Hair Biology, w której znaleźć można m.in. specjalne szampony, odżywki i kuracje. Każdy z produktów zawiera mieszankę składników inspirowanych pielęgnacją skóry, które zapewniają równowagę i regenerują różne rodzaje włosów w różnych fazach naszego życia. Produkty są dostosowane do potrzeb włosów kobiet od 15 roku życia wzwyż. Linia Hair Biology została również wzbogacona o fioletowy szampon Grey & Glowing dedykowany do potrzeb siwych włosów.

Celem kampanii było pokazanie, że "Great Hair Day" jest osiągalny dla każdej kobiety, niezależnie od typu włosów oraz wieku. Badania Pantene pokazują, że biologia skóry i włosów jest podobna i zmienia się z upływem czasu, dlatego starannie dobrana pielęgnacja jest tak niezwykle istotna.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764