logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Peira na OOH

  PR 18.08.2017, przeczytano 376 razy
ilustracjastrzałka

Developer Peira realizuje na nośnikach outdoorowych w Łodzi kampanię promującą dwie najnowsze realizacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-peira-na-ooh,33429,artykul.html

Kampania developera ruszyła od początku sierpnia i potrwa do końca roku. Na nośnikach promowane są inwestycje przy ulicach Srebrzyńskiej i Helińskiego. Plakaty można zobaczyć tylko na nośnikach Cityboard Media.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Rozumiem sezon ogórkowy, ale bez przesady .... ile kampani ma cityboard na swoich nośńikach w sierpniu 100 ? Wszystkie tu wrzucicie ? Dodajcie jeszcze AMS i Stroer nie zapomnijcie o Clear Channel i lokalnych graczach

,

To jest bardzo ważna kampania.
Ogromnie się cieszę, że Signs podało tę ważną informację.
  

avatar użytkownika
,

Takie informacje zawsze były i będą składały się na publikowane u nas treści. O prowadzonych kampaniach informują zarówno reklamodawcy jak i uczestniczące w nich po stronie realizacji podmioty. Publikujemy takie rzeczy wystarczająco długo aby nikogo nie dziwiła ich obecność.  

,

Mnie obecność tak ważnych informacji nie dziwi.
Są ważne, powinny być publikowane, nawet częściej.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za wsparcie słusznej linii redakcyjnej.  

,

Nie wspieram żadnej linii.
Tak uważam - media powinny informować o istotnych sprawach, obwatele mają prawo wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za ponowne wsparcie linii redakcji - ale znowu bez przesady z tym jawnym wspieraniem...  

,

Powtórzę jeszcze raz. Nie wspieram działań redakcji Signs.
Jest dziełem przypadku, że w sprawie tak ważnych informacji mam podobne stanowisko.

Poszedłbym dalej - takie niusy powinny trafiać na główną oraz na specjalne forum. Ludzie powinni o tym dyskutować, Signs powinno inicjować dyskusje!!!
  

avatar użytkownika
,

Ten news trafił na stronę główną, ale dziękujemy za zaangażowanie i sugestie.  

,

Zawsze!   

avatar użytkownika
,

Zawsze na wierzchu, prawda?  

,

Zawsze uważałem, że ważne a nawet strategiczne informacje powinny być publikowane i traktowane poważnie.
  

avatar użytkownika
,

A mniej ważne i nie-strategiczne nie?  

,

Niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

Ale to jakiś błąd publikować mniej ważne informacje? Upoważnia to to urządzania sobie kpin?  

,

To przecież oczywiste, że mniej ważne informacje mniej przyciągają czytelników.
Więc lepiej zostawić przestrzeń dla tych ważnych.
  

avatar użytkownika
,

Czy to jest powód dla którego wykpiwasz to co robimy?  

,

Masz manię prześladowczą?  

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764