logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Peira na OOH

  PR 18.08.2017, przeczytano 357 razy
ilustracjastrzałka

Developer Peira realizuje na nośnikach outdoorowych w Łodzi kampanię promującą dwie najnowsze realizacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-peira-na-ooh,33429,artykul.html

Kampania developera ruszyła od początku sierpnia i potrwa do końca roku. Na nośnikach promowane są inwestycje przy ulicach Srebrzyńskiej i Helińskiego. Plakaty można zobaczyć tylko na nośnikach Cityboard Media.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Rozumiem sezon ogórkowy, ale bez przesady .... ile kampani ma cityboard na swoich nośńikach w sierpniu 100 ? Wszystkie tu wrzucicie ? Dodajcie jeszcze AMS i Stroer nie zapomnijcie o Clear Channel i lokalnych graczach

,

To jest bardzo ważna kampania.
Ogromnie się cieszę, że Signs podało tę ważną informację.
  

avatar użytkownika
,

Takie informacje zawsze były i będą składały się na publikowane u nas treści. O prowadzonych kampaniach informują zarówno reklamodawcy jak i uczestniczące w nich po stronie realizacji podmioty. Publikujemy takie rzeczy wystarczająco długo aby nikogo nie dziwiła ich obecność.  

,

Mnie obecność tak ważnych informacji nie dziwi.
Są ważne, powinny być publikowane, nawet częściej.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za wsparcie słusznej linii redakcyjnej.  

,

Nie wspieram żadnej linii.
Tak uważam - media powinny informować o istotnych sprawach, obwatele mają prawo wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za ponowne wsparcie linii redakcji - ale znowu bez przesady z tym jawnym wspieraniem...  

,

Powtórzę jeszcze raz. Nie wspieram działań redakcji Signs.
Jest dziełem przypadku, że w sprawie tak ważnych informacji mam podobne stanowisko.

Poszedłbym dalej - takie niusy powinny trafiać na główną oraz na specjalne forum. Ludzie powinni o tym dyskutować, Signs powinno inicjować dyskusje!!!
  

avatar użytkownika
,

Ten news trafił na stronę główną, ale dziękujemy za zaangażowanie i sugestie.  

,

Zawsze!   

avatar użytkownika
,

Zawsze na wierzchu, prawda?  

,

Zawsze uważałem, że ważne a nawet strategiczne informacje powinny być publikowane i traktowane poważnie.
  

avatar użytkownika
,

A mniej ważne i nie-strategiczne nie?  

,

Niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

Ale to jakiś błąd publikować mniej ważne informacje? Upoważnia to to urządzania sobie kpin?  

,

To przecież oczywiste, że mniej ważne informacje mniej przyciągają czytelników.
Więc lepiej zostawić przestrzeń dla tych ważnych.
  

avatar użytkownika
,

Czy to jest powód dla którego wykpiwasz to co robimy?  

,

Masz manię prześladowczą?  

Najnowsze w tym dziale

Drukarka sublimacyjna Mutoh RJ-900 XG – już kilkaset egzemplarzy pracuje w Polsce
„Dobre i tanie” w teorii nie istnieje, a jednak inżynierom japońskiej firmy Mutoh udało się zaprojektować drukarkę, która znajduje zastosowanie w startupach i potężnych fabrykach.
Pol’and’Rock Festival: Co się działo w Miasteczku Leszka?
Dobra muzyka, zabawa i pozytywni ludzie – taka była 25 edycja festiwalu Pol’and’Rock. W festiwalowym Miasteczku czekały liczne atrakcje, konkursy, koncerty oraz influencerzy z jego ekipy. Wspólna zabawa na Pol’and’Rock to tylko część działań realizowanych w ramach platformy Lech Music.
Leo Burnett dla Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski we współpracy z agencją Leo Burnett zaprasza do odwiedzenia przestrzeni, w której sztuka współczesna zaskakuje i wywołuje emocje oraz zachęca do aktywnego wyrażania swojego zdania. Od 1 sierpnia w prasie, Internecie i na ulicach Warszawy zobaczymy kreacje reklamowe zachęcające do złożenia wizyty w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek...
Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunków
Żubr wystartował z wyjątkową akcją, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Aby uzmysłowić skalę zagrożenia, Żubr zniknie z puszek i butelek piwa, ustępując miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną...
Sony zdobywa rekordową liczbę nagród w konkursie Eisa 2019
Sony ogłosiło swój wielki sukces w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez stowarzyszenie Expert Imaging and Sound Association (EISA). Firma zdobyła rekordową liczbę siedmiu nagród, w tym po raz pierwszy w kategorii „Innowacja w dziedzinie fotografii”. EISA zrzesza 55 specjalistycznych czasopism z 29 krajów z całego świata i cieszy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764