logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Peira na OOH

  PR 18.08.2017, przeczytano 332 razy
ilustracjastrzałka

Developer Peira realizuje na nośnikach outdoorowych w Łodzi kampanię promującą dwie najnowsze realizacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-peira-na-ooh,33429,artykul.html

Kampania developera ruszyła od początku sierpnia i potrwa do końca roku. Na nośnikach promowane są inwestycje przy ulicach Srebrzyńskiej i Helińskiego. Plakaty można zobaczyć tylko na nośnikach Cityboard Media.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Rozumiem sezon ogórkowy, ale bez przesady .... ile kampani ma cityboard na swoich nośńikach w sierpniu 100 ? Wszystkie tu wrzucicie ? Dodajcie jeszcze AMS i Stroer nie zapomnijcie o Clear Channel i lokalnych graczach

,

To jest bardzo ważna kampania.
Ogromnie się cieszę, że Signs podało tę ważną informację.
  

avatar użytkownika
,

Takie informacje zawsze były i będą składały się na publikowane u nas treści. O prowadzonych kampaniach informują zarówno reklamodawcy jak i uczestniczące w nich po stronie realizacji podmioty. Publikujemy takie rzeczy wystarczająco długo aby nikogo nie dziwiła ich obecność.  

,

Mnie obecność tak ważnych informacji nie dziwi.
Są ważne, powinny być publikowane, nawet częściej.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za wsparcie słusznej linii redakcyjnej.  

,

Nie wspieram żadnej linii.
Tak uważam - media powinny informować o istotnych sprawach, obwatele mają prawo wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za ponowne wsparcie linii redakcji - ale znowu bez przesady z tym jawnym wspieraniem...  

,

Powtórzę jeszcze raz. Nie wspieram działań redakcji Signs.
Jest dziełem przypadku, że w sprawie tak ważnych informacji mam podobne stanowisko.

Poszedłbym dalej - takie niusy powinny trafiać na główną oraz na specjalne forum. Ludzie powinni o tym dyskutować, Signs powinno inicjować dyskusje!!!
  

avatar użytkownika
,

Ten news trafił na stronę główną, ale dziękujemy za zaangażowanie i sugestie.  

,

Zawsze!   

avatar użytkownika
,

Zawsze na wierzchu, prawda?  

,

Zawsze uważałem, że ważne a nawet strategiczne informacje powinny być publikowane i traktowane poważnie.
  

avatar użytkownika
,

A mniej ważne i nie-strategiczne nie?  

,

Niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

Ale to jakiś błąd publikować mniej ważne informacje? Upoważnia to to urządzania sobie kpin?  

,

To przecież oczywiste, że mniej ważne informacje mniej przyciągają czytelników.
Więc lepiej zostawić przestrzeń dla tych ważnych.
  

avatar użytkownika
,

Czy to jest powód dla którego wykpiwasz to co robimy?  

,

Masz manię prześladowczą?  

Najnowsze w tym dziale

Samsung LU32R590 - monitor curved 4K z funkcją upscalingu
Firma Samsung wprowadziła do sprzedaży pierwszy na świecie monitor 4K z zakrzywioną matrycą, który ma być dobry wyborem dla osób szukających wszechstronnego ekranu do codziennych zadań i rozrywki. Samsung LU32R590 to 32 calowym monitor, oferujący bardzo dobrą jakość obrazu dzięki możliwości wyświetlania miliarda kolorów i funkcji upscalingu. Nowoczesny design urządzenia,...
Tylko do 10 maja br. studenci o zainteresowaniach fotograficznych mogą ubiegać się o udział w programie studenckim Canon na międzynarodowym festiwalu Visa pour l’image. Dla 10 najlepszych studentów z Polski, Canon przygotował specjalny pakiet festiwalowy obejmujący udział w 3-dniowych warsztatach i spotkaniach networkingowych, przelot, zakwaterowanie oraz wyżywienie. W...
PR Calling po raz kolejny nawiązało współpracę projektową z platformą Addictions.ai oraz działająca w jej ramach aplikacją mobilną dla osób uzależnionych od alkoholu oraz ich bliskich - AlkyRecovery. Agencja odpowiada za działania media relations, w tym pozycjonowanie eksperckie założyciela platformy Marcina Brysiaka.
Konkurs Effie Awards ewoluuje wraz z dynamicznie zmieniającą się branżą i w tym roku wprowadza nową kategorię Positive change: PR-Led i Employer branding. Prowly wspiera inicjatywę i zostaje jej partnerem.
23 maja br. w Warszawie rozpocznie się druga edycja programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego przez GroupM i KnowledgeHub Akcelerator. Program kierowany jest do startupów, które tworzą innowacyjne rozwiązania z obszaru marketingu i nowych technologii (MarTech). Rekrutacja potrwa do 10 maja. Zgłoszenia przyjmowane są na stronie
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764