logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Peira na OOH

  PR 18.08.2017, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Developer Peira realizuje na nośnikach outdoorowych w Łodzi kampanię promującą dwie najnowsze realizacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-peira-na-ooh,33429,artykul.html

Kampania developera ruszyła od początku sierpnia i potrwa do końca roku. Na nośnikach promowane są inwestycje przy ulicach Srebrzyńskiej i Helińskiego. Plakaty można zobaczyć tylko na nośnikach Cityboard Media.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Rozumiem sezon ogórkowy, ale bez przesady .... ile kampani ma cityboard na swoich nośńikach w sierpniu 100 ? Wszystkie tu wrzucicie ? Dodajcie jeszcze AMS i Stroer nie zapomnijcie o Clear Channel i lokalnych graczach

,

To jest bardzo ważna kampania.
Ogromnie się cieszę, że Signs podało tę ważną informację.
  

avatar użytkownika
,

Takie informacje zawsze były i będą składały się na publikowane u nas treści. O prowadzonych kampaniach informują zarówno reklamodawcy jak i uczestniczące w nich po stronie realizacji podmioty. Publikujemy takie rzeczy wystarczająco długo aby nikogo nie dziwiła ich obecność.  

,

Mnie obecność tak ważnych informacji nie dziwi.
Są ważne, powinny być publikowane, nawet częściej.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za wsparcie słusznej linii redakcyjnej.  

,

Nie wspieram żadnej linii.
Tak uważam - media powinny informować o istotnych sprawach, obwatele mają prawo wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za ponowne wsparcie linii redakcji - ale znowu bez przesady z tym jawnym wspieraniem...  

,

Powtórzę jeszcze raz. Nie wspieram działań redakcji Signs.
Jest dziełem przypadku, że w sprawie tak ważnych informacji mam podobne stanowisko.

Poszedłbym dalej - takie niusy powinny trafiać na główną oraz na specjalne forum. Ludzie powinni o tym dyskutować, Signs powinno inicjować dyskusje!!!
  

avatar użytkownika
,

Ten news trafił na stronę główną, ale dziękujemy za zaangażowanie i sugestie.  

,

Zawsze!   

avatar użytkownika
,

Zawsze na wierzchu, prawda?  

,

Zawsze uważałem, że ważne a nawet strategiczne informacje powinny być publikowane i traktowane poważnie.
  

avatar użytkownika
,

A mniej ważne i nie-strategiczne nie?  

,

Niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

Ale to jakiś błąd publikować mniej ważne informacje? Upoważnia to to urządzania sobie kpin?  

,

To przecież oczywiste, że mniej ważne informacje mniej przyciągają czytelników.
Więc lepiej zostawić przestrzeń dla tych ważnych.
  

avatar użytkownika
,

Czy to jest powód dla którego wykpiwasz to co robimy?  

,

Masz manię prześladowczą?  

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764