logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Peira na OOH

  PR 18.08.2017, przeczytano 341 razy
ilustracjastrzałka

Developer Peira realizuje na nośnikach outdoorowych w Łodzi kampanię promującą dwie najnowsze realizacje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-peira-na-ooh,33429,artykul.html

Kampania developera ruszyła od początku sierpnia i potrwa do końca roku. Na nośnikach promowane są inwestycje przy ulicach Srebrzyńskiej i Helińskiego. Plakaty można zobaczyć tylko na nośnikach Cityboard Media.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Rozumiem sezon ogórkowy, ale bez przesady .... ile kampani ma cityboard na swoich nośńikach w sierpniu 100 ? Wszystkie tu wrzucicie ? Dodajcie jeszcze AMS i Stroer nie zapomnijcie o Clear Channel i lokalnych graczach

,

To jest bardzo ważna kampania.
Ogromnie się cieszę, że Signs podało tę ważną informację.
  

avatar użytkownika
,

Takie informacje zawsze były i będą składały się na publikowane u nas treści. O prowadzonych kampaniach informują zarówno reklamodawcy jak i uczestniczące w nich po stronie realizacji podmioty. Publikujemy takie rzeczy wystarczająco długo aby nikogo nie dziwiła ich obecność.  

,

Mnie obecność tak ważnych informacji nie dziwi.
Są ważne, powinny być publikowane, nawet częściej.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za wsparcie słusznej linii redakcyjnej.  

,

Nie wspieram żadnej linii.
Tak uważam - media powinny informować o istotnych sprawach, obwatele mają prawo wiedzieć.
  

avatar użytkownika
,

Dziękujemy za ponowne wsparcie linii redakcji - ale znowu bez przesady z tym jawnym wspieraniem...  

,

Powtórzę jeszcze raz. Nie wspieram działań redakcji Signs.
Jest dziełem przypadku, że w sprawie tak ważnych informacji mam podobne stanowisko.

Poszedłbym dalej - takie niusy powinny trafiać na główną oraz na specjalne forum. Ludzie powinni o tym dyskutować, Signs powinno inicjować dyskusje!!!
  

avatar użytkownika
,

Ten news trafił na stronę główną, ale dziękujemy za zaangażowanie i sugestie.  

,

Zawsze!   

avatar użytkownika
,

Zawsze na wierzchu, prawda?  

,

Zawsze uważałem, że ważne a nawet strategiczne informacje powinny być publikowane i traktowane poważnie.
  

avatar użytkownika
,

A mniej ważne i nie-strategiczne nie?  

,

Niekoniecznie.
  

avatar użytkownika
,

Ale to jakiś błąd publikować mniej ważne informacje? Upoważnia to to urządzania sobie kpin?  

,

To przecież oczywiste, że mniej ważne informacje mniej przyciągają czytelników.
Więc lepiej zostawić przestrzeń dla tych ważnych.
  

avatar użytkownika
,

Czy to jest powód dla którego wykpiwasz to co robimy?  

,

Masz manię prześladowczą?  

Najnowsze w tym dziale

Tester Wyjazdów Językowych: Druga edycja kampanii rekrutacyjnej EF
EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”. Po zeszłorocznym sukcesie kampanii pod hasłem „Zostań Testerem Wyjazdów Językowych”, oferującej wyjazd do Singapuru, EF rusza z kolejną edycją. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji, trwającej pod hasłem „Odkryj #3Stany Skupienia” wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na...
 #Lessplasticchallenge: Danfoss walczy z plastikowymi śmieciami
Akcja #LessPlasticChallenge ma zainspirować Polaków do ograniczenia zużycia plastiku, a tym samym zadbania o planetę. Danfoss Poland, firma znana ze swoich działań w kierunku zrównoważonego rozwoju i dbałości o środowisko, postanowiła odpowiedzieć na alarmujące dane światowych organizacji zajmujących się środowiskiem i zmianami klimatu.
Lewandowski popisuje się celnością podczas kampanii Oshee
Filmik, na którym Robert Lewandowski z odległości kilku metrów zestrzeliwuje piłką butelkę wody z głowy swojego współpracownika, w ciągu kilku godzin stał się absolutnym hitem sieci. Materiał z niesamowitym piłkarskim popisem, który w środę kapitan polskiej reprezentacji wrzucił na swoje konto na Instagramie, obejrzało w Internecie już przeszło 5...
Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764